PracaGrupypl.praca.dyskusje › komputery-dzialalnosc gosp

  • 1. Data: 2005-11-22 05:48:37
    Temat: komputery-dzialalnosc gosp
    Od: p...@v...pl

    czesc
    mieszkam w duzym miescie(zachod Polski) i zastanawiam sie
    nad rozpoczeciem wlasnej dzialalnosci gosp,
    zakres to(z wiedza nie ma problemu):
    - skladanie kompow
    - sieci(proj, instalowanie)
    - help desk
    - administracja serwerow MS, Linux - stala opieka na
    serwerami(czas reakcji)
    - zaopatrzenie w papier, tonery itp
    wiem ze tego typu uslug/firm na rynku jest wiele
    wiec pytanie ile mozna miesiecznie zarobic
    na takim interesie? Czy to jest oplacalne?
    Rozmawialem z kolega i on twierdzi ze ma ok 4,5tys na reke...

    pozdrawiam
    piotr

  • 2. Data: 2005-11-22 06:38:23
    Temat: Re: komputery-dzialalnosc gosp
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    p...@v...pl napisał(a):

    [...]

    > Rozmawialem z kolega i on twierdzi ze ma ok 4,5tys na reke...

    To się nie przekłada osoba na osobe. Peter Solberg zarabia
    miesiecznie duzo wiecej niz 5 tys zl na reke. To jednak nie
    znaczy, ze kiedy kupisz sobie samochod rajdowy i wezmiesz
    udzial w jakims rajdzie to zaczniesz zarabiac tyle co On ;)

    j.

    ps. http://pl.wikipedia.org/wiki/Petter_Solberg

  • 3. Data: 2005-11-22 08:23:46
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    wszystko zależy jakich i ilu będziesz miał klientów. Dobrze jest mieć dwóch
    - trzech stałych klientów z których masz kasę przynajmniej na utrzymanie i
    ciągle szukać, utrzymywać kontakty itd itp.
    Zależnie jak ci pójdzie, w każdym miesiacu zarobisz X razy zarobki kolegi.
    jaki to będzie mnośnik zależy od ciebie samego - może być zarówno 1, 10, 3,
    jak i 0 a nawet ujemna (w najgorszym przypadku ten mnożnik będziesz miał w
    wysokości -0.16
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 4. Data: 2005-11-22 19:17:20
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gromax zapodał(-a):
> [...]
    > jaki to będzie mnośnik zależy od ciebie samego - może być zarówno 1, 10,
    > 3, jak i 0 a nawet ujemna (w najgorszym przypadku ten mnożnik będziesz

    Eeee -w najgorszym to mnożnik będzie wynosił ~0,055 ;>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 5. Data: 2005-11-22 20:08:19
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Eeee -w najgorszym to mnożnik będzie wynosił ~0,055 ;>

    na plusie? chcesz bilansowac plusowo po stronie "wininen" :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 6. Data: 2005-11-23 16:07:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    gromax zapodał(-a):
    > na plusie? chcesz bilansowac plusowo po stronie "wininen" :)

    Nieee - chodziło mi o ulgę przy pierwszej działalności (przez 2 lata)
    :>

  • 7. Data: 2005-11-23 16:13:48
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    :)