PracaGrupypl.praca.dyskusje › AUCHAN

  • 1. Data: 2005-11-21 15:55:16
    Temat: AUCHAN
    Od: "lim" <s...@i...pl>

    Witam serdecznie

    Czy ktoś się orientuje jak się tam pracuje?
    Chodzi mi o stanowiska menadżerskie.
    Warunki pracy, płacy itp.
    Z góry dziękuje za odpowiedz.

    PZDR.
    LIM

  • 2. Data: 2005-11-21 16:21:11
    Temat: Re: AUCHAN
    Od: "andrzej" <a...@s...net.pl>

    Dołączam się do pytania ale na stanowisku Informatyka

    Pozdro

  • 3. Data: 2005-11-21 19:25:54
    Od: jerry <j...@o...pl>

    Użytkownik andrzej napisał:

    > Dołączam się do pytania ale na stanowisku Informatyka

    Informatyk w Auchan? Chyba się Panu pomyliły ogłoszenia. Chyba "człowiek
    od wymiany tonerów" albo "człowiek od dzwonienia po serwis". W
    hipermarketach nie istnieje stanowisko odpowiadające profilowi
    informatycznemu. Nie wiem jakie Pan ma doświadczenie w branży ale
    uprzedzam, że osoba na takim stanowisku w Auchan jest nikim innym jak
    osobą pierwszego kontaktu np.: od menadżera kas zgłaszającego usterkę
    sprzętową/programową, tylko po to by podjąć decyzję o wezwaniu firmy
    trzeciej. Powtarzam, wszystko zależy od Pana kwalifikacji.
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-11-21 23:59:00
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    jerry <j...@o...pl> wrote in news:dlt6vc$fkj$1@news.onet.pl:

> [...]
    > hipermarketach nie istnieje stanowisko odpowiadające profilowi
    > informatycznemu. Nie wiem jakie Pan ma doświadczenie w branży ale
    [...]

    tey, a system kasowy to z czego sie niby sklada:
    a) infrastruktura sieciowa, serwer bazy danych, koncowki klienckie;
    b) blizej niesprecyzowane niewiadomoco - bez zwiazku z informatyka;

    a kto Twoim zdaniem przygotowuje raporty z systemu kasowego dla
    menedzerow (zestawienie produktow, ktore wystepuja wspolnie w zakupach
    duzej liczby klientow; zestawienie popularnosci danego produktu w
    zaleznosci od dnia tygodnia, godziny, obecnosci na hali osob z promocji;
    zestawienie popularnosci promowanych produktow w zaleznosci od rodzaju
    muzyki, ktora sobie grala na hali); nawet jezeli schematy raportow sa
    okreslane globalnie w centrali danej sieci, to przeciez ktos musi to
    nadzorowac na miejscu; moze lokalny dyrektor chce miec jakies lokalne
    zestawienie;

    obsluga samej infrastruktury zwiazanej z systemem kasowym to juz jest
    znacznie wiecej niz "wymien toner"; a do tego dochodza pewnie jeszcze
    rozne inne systemy informatyczne w takim supermarkecie: moze system
    kadrowy z komputerowa rejestracja czasu pracy; moze system monitoringu
    wizyjnego; pewnie cala masa innych...

    pzdrv;
    adas;

  • 5. Data: 2005-11-22 07:06:27
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > tey, a system kasowy to z czego sie niby sklada:
    > a) infrastruktura sieciowa, serwer bazy danych, koncowki klienckie;
    > b) blizej niesprecyzowane niewiadomoco - bez zwiazku z informatyka;

    ble ble ble

> [...]
    > rozne inne systemy informatyczne w takim supermarkecie: moze system
    > kadrowy z komputerowa rejestracja czasu pracy; moze system monitoringu

    Sorki za ironię, ale wszystko o czym piszesz wykonują firmy trzecie.
    Zarówno raporty, analizy - czyli dane z bazy, wykonuje sie w centrali.
    Także instalatorstwo/serwis sieciowy to działka firm spoza Auchan.
    Informatyk nie może wymienić tam skrętki sieciowej - wszystko jest
    montowane i nadzorowane przez firmę trzecią. Nie istnieje w
    hipermarketach DEPARTAMENT CZY DZIAŁ IT zatrudniający specjalistów baz
    danych, instalatorów infrastruktury sieciowej, czy doświadczonych
    administratorów serwerów.
    Dlatego pisałem, że jeżeli autor jest dobrym programistą, sieciowcem,
    czy adminem to praca w Auchan będzie niczym innym jak zawodowym
    samobójstwem. Jeżeli jednak jest "Informatykiem hobbystą", lubi sprzęt,
    soft, zna Excela, Worda (bo o to będzie najczęściej proszony) to proszę
    bardzo.

    P.S.
    Mój kolega po technikum elektronicznym (studiował zaocznie) pracował w
    Auchan w Sosnowcu jako Informatyk. Dostawał na rękę 6 stówek, na co nie
    narzekał bo nie miał wykształcenia wyższego. Jednak jego liczne relacje
    nie potwierdzają, że wymagano od nich codziennego przetwarzania skryptów
    sql'owych w celu uzyskania raportów dla managerów...Takowe przychodziły
    zdalnie, a oni je tylko rozsyłali gdzie trzeba. To było 4 lata temu -
    jeśli się coś zmieniło, to brak mi danych.
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2005-11-24 08:04:27
    Od: "method" <l...@e...pl>

    chcialbym tylko dorzucic 3 grosze.
    Nie wiem jak w aucholomie jest ale w Geantcie kumpel siedzi i dzial IT to
    jest jakies 50-60 osób. Wszystko scentralizowane.
    Zarabia średnia IT warszawska :) i jest ogolnie zadowolony.