PracaGrupypl.praca.dyskusje › audytor ?

  • 1. Data: 2005-11-21 19:47:17
    Temat: audytor ?
    Od: "Marcin Burda" <m...@n...crab.pl>

    Witam !
    Czy orientuje sie ktos jakie sa zarobki audytorow oprogramowania ?
    Z gory dzieki za info.

  • 2. Data: 2005-11-21 19:49:18
    Temat: Re: audytor ?
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Witam !
    > Czy orientuje sie ktos jakie sa zarobki audytorow oprogramowania ?

    899 brutto, albo pól ceny samochodu.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-11-21 19:58:38
    Od: "Marcin Burda" <m...@n...crab.pl>

    > 899 brutto, albo pól ceny samochodu.

    pól ceny samochodu ? tzn. ?

  • 4. Data: 2005-11-21 20:57:59
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Marcin Burda w news:dlt8te$ncm$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > pól ceny samochodu ? tzn. ?

    To znaczy tyle ile sobie wynegocjujesz. Im lepszy jesteś tym lepszy samochód
    bierzesz pod uwagę.

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2005-11-21 22:39:51
    Od: "Marcin Burda" <m...@n...crab.pl>

    > To znaczy tyle ile sobie wynegocjujesz. Im lepszy jesteś tym lepszy
    > samochód
    > bierzesz pod uwagę.
    czyli im wiecej firm odwiedzam tym wieksza kasa ?

  • 6. Data: 2005-11-21 22:54:20
    Od: "Regi" <r...@v...pl>

    > czyli im wiecej firm odwiedzam tym wieksza kasa ?

    No przeciez nie odwrotnie.

    --
    Regand

  • 7. Data: 2005-11-26 03:06:42
    Od: "b...@o...pl" <b...@o...pl>

    też chcę się tym zająć ale nie mogę trafić na materiały. jedyna www.bsa.org ale
    nie wiem co z oprogramowaniem, stroną księgową - inwentaryzacja itp
    ja biorę 100-150 od stanowiska ale na pewno nie do końca robię to poprawnie
    zapraszam b...@o...pl

  • 8. Data: 2005-11-26 12:33:29
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    b...@o...pl na pl.praca.dyskusje:
    > też chcę się tym zająć ale nie mogę trafić na materiały. jedyna www.bsa.org ale

    Litości... To w najmniejszym stopniu jest BSA... Przede wszystkim to
    znajomość odp. prawa (prawo autorskie i pokrewne, rachunkowość, KK,
    KPK, trochę uczciwej konkurencji, oczywiście ochrona tajemnic w tym
    ws praktyce zawsze minimum to dane osobowe), + znajomość bieżących i
    historycznych uregulowań umów i programów licencyjnych i ich interpretacji
    np.
    http://www.microsoft.com/poland/licencje/info/defaul
    t.mspx
    http://www.microsoft.com/poland/partner/program/komp
    etencje/licensing.mspx
    http://www.novell.com/pl-pl/licensing/ i tak dalej...

    Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania zainstalowanego to ta prostsza
    część roboty (choć też, obiekt licencjonowany często słabo się przekłada
    na to co może być instalowane). Częściowo realizowalna automatyczne
    (GASP, UpLook, psinfo :). Ale i tak gros roboty to połączenie licencji,
    wygrzebanie faktur, połączenie tego ze środkami trwałymi i innymi metodami
    alokacji zasobów i z fizycznymi instalacjami...

    --
    Ziemek

  • 9. Data: 2005-11-27 10:28:07
    Od: "Bolivar \(Bartek\)" <b...@a...pl>

> [...]
    > wygrzebanie faktur, połączenie tego ze środkami trwałymi i innymi metodami
    > alokacji zasobów i z fizycznymi instalacjami...
    Firma posiadajaca 7 komputerow - 3 godziny na dopasowanie licencji...
    faktury dostarczyla ksiegowosc wiec bylo juz latwiej. w wypadku duzych firma
    warto wdrozyc odpowiednie oprogramowanie - np. wspominany UpLook (fajnie sie
    sprawdza w pracy - jedyna wada: podglad ekranu nie dziala w sesji dosowej
    (pelny ekran, w okienku OK).

    Dodatakowo: wypada zainteresowac sie MLS - daje to pewien "papierek" (i
    wiedze) dotyczacy licencji MS.

    Zapomniales dodac jeszcze o nie zawsze przyjemnych sprawach: czasem trafisz
    na firma/osobe, ktora traktuje cie jak wroga - "bo po co on to robi jak bylo
    dobrze". Raz jak okazalo sie, ze "kierownik" w przeplywie "inteligencji"
    zakupil upgrady MSO... bez posiadania wczesniejszych MSO...

    Pozdrawiam i powodzenia w szukaniu DUZYCH firm