PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 241. Data: 2005-09-14 17:23:42
    Temat: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Ten tekst był napisany wczoraj,
    > a wczoraj jeszcze nie pisałam zgodnie z nowymi
    > zasadami ortografii.

    No mówiłam?! Mówiłam?!
    Fłazne sasaty ustanafia!!!
    I tfierci, sze takie som jusz nofe!

    (Jezu, ale musiałam się przy tym nagimnastykować :))
    Pewnie w odpowiedzi zobaczę, że tak samo, jak
    biedne dzieci na dyktandzie ;))) )

    --
    Koziorozec

  • 242. Data: 2005-09-14 17:25:30
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    To wczorajszy tekst:
    88047&a=29001918

    (tyle że na innej grupie dyskusyjnej)

  • 243. Data: 2005-09-14 17:30:33
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > No mówiłam?! Mówiłam?!
    > Fłazne sasaty ustanafia!!!
    > I tfierci, sze takie som jusz nofe!
    >
    > (Jezu, ale musiałam się przy tym nagimnastykować :))

    NIe musiałeś.
    Ta reforma nie zakłada zamiany f i w oraz b i p.
    ani zamiany ż na sz.
    Gdybyś się mniej napracował, zrobił byś mniej błędów.

    Ta reforma jest dla inteligentnyh
    a tu: nie dość że głupi to jeszcze pracowity.

  • 244. Data: 2005-09-14 17:39:38
    Temat: Re: Zreformujmy rz, ch i ó
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    > Zreformujmy rz, ch i ó,

    Liberum veto! A co mi tam. ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 245. Data: 2005-09-14 18:00:29
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "stokrotka" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:7ab0.00000175.43285e38@newsgate.onet.pl...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ^^^^^^^^^^^

    > NIe musiałeś.
    > Ta reforma nie zakłada zamiany f i w oraz b i p.
    > ani zamiany ż na sz.
    > Gdybyś się mniej napracował, zrobił byś mniej błędów.

    Widzę, że nie czytać też nie potrafisz :>
    Ania
    --
    ~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
    *~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

  • 246. Data: 2005-09-14 18:01:30
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dg9l5p$b5h$1@news.onet.pl...

    > Pieprzysz, stokrotko. Ten tekst napisałaś dziś o 16.45.

    He, he, he .....stokrotka zaczyna plątać się w zeznaniach ;)))
    Ania

  • 247. Data: 2005-09-14 18:03:57
    Od: "@nn" <ann@post>

    Użytkownik "@nn" <ann@post> napisał w wiadomości

    > Widzę, że nie czytać też nie potrafisz :>

    Errata: widzę, że czytać też nie potrafisz:>
    Ania

  • 248. Data: 2005-09-14 18:46:56
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > wiesz że to nawet było smieszne?

    Nareszcie.

    (tekst w nowej, uproszczonej ortografii)
    I nie rub tego więcej
    (nie pszedatowuj odpowiedzi, bo zostawiasz ślady).

  • 249. Data: 2005-09-14 18:49:48
    Temat: Dowud , że wczoraj:
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    link do wczorajszego mojego tekstu:
    88047&a=29001918

  • 250. Data: 2005-09-14 19:00:05
    Temat: A teraz pszepraszaj i to w nowej notacji
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    A teraz pszepraszaj i to w nowej notacji:
    za wytykanie nieistniejących błęduw ortograficznych
    i za zwrot "plącze się w zeznaniach".

    Za ten zwrot podwujnie: raz za ortografię starą
    (hoć to ci daruję, w końcu jest 100 lat okresu pszejściowego)
    i za treść.