PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    From: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Date: Wed, 14 Sep 2005 22:25:25 +0200

    Dnia 2005-09-14 16:45 , walcząc mozolnie z klawiaturą stokrotka w pocie
    czoła napisał/a:
    [ciach]

    > Bo anglicy nie umieją czytać : lierka po literce,
    > bo ih nikt tego nie nauczył,
    > bo w ih języku takie czytanie nie ma sensu,
    > bo w ih języku ma sens tylko zapamiętanie całego wyrazu.
    > NIe dopuśćmy by Polacy zostali takimi analfabetami.

    > Bez komentaża.

    > Czy oblanie kogoś na maturze za napisanie "żęsa" zamiast "rzęsa"
    > nie jest wykroczeniem narodu przeciw własnym dzieciom ?
    > Jaki to ma sens ?
    > Masz ih w du....?

    dżizes......jeszcze trochę poczytam takich tekstów...i sam zostanę
    analfabetą :) Prośba: póki ta Twoja inicjatywa nie została prawnie
    zalegalizowana...mogłabyś pisać jeszcze zgodnie z obecnie obowiązującymi
    zasadami ortografii?

    pzdr
    A.