PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 171. Data: 2005-09-10 15:33:39
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    > Te dzieci po prostu myślą logicznie zamiast uczyć się regułek.
    > Jeśli 48% dzieci ma takie zaświadczenie to jest choroba ?

    W którym miejscu masz napisane, że 48% *wszystkich* dzieci
    *w Polsce* ma takie zaświadczenie? Pokaż mi proszę palcem.
    Nie rozpowszechniaj bajek w imię swojego ideolo.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 172. Data: 2005-09-10 15:37:39
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    > [...] z 48% maluchów [...]

    Przeczytaj źródłowy tekst raz jeszcze *uważnie* i ze zrozumieniem...
    Potem wykaż się szeroko reklamowaną przez Ciebie zdolnością
    logicznego myślenia i pomyśl dlaczego 48% w jednym miejscu,
    z jednego rocznika nie przekłada się na '48% gdziekolwiek
    ja sobie zażyczę'.

    Czy mogę Cię prosić o wykonanie powyższych czynności *zanim*
    powrócisz do tej dyskusji?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 173. Data: 2005-09-10 15:47:13
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    > próbować zgłości projekt ustawy reformującej ortografię.

    Taaa...
    Nakaż wszystkim, żeby pisali tak jak tu:
    http://www.lady-jewel.mylog.pl/
    Super będzie, nie ma co...

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 174. Data: 2005-09-10 15:49:11
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    > Mam wskanowany dyplom.
    > Ale na tej grupie nie można dadać załącznika,
    > można co prawda link, ale ja nie mam własnej strony.

    rotfl :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 175. Data: 2005-09-10 15:56:52
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Wojciech Bańcer [Sat, 10 Sep 2005 15:47:13 +0000 (UTC)]:

    > Nakaż wszystkim, żeby pisali tak jak tu:
    > http://www.lady-jewel.mylog.pl/

    Jesusmaria, chcesz odpowiadac za zejscie smiertelne tych,
    ktorzy tam zajrza???

    Kira (przerazona)

  • 176. Data: 2005-09-10 16:13:21
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.09.2005 # 13:48:13, stokrotka napisał:

    > Mam wskanowany dyplom.
    > Ale na tej grupie nie można dadać załącznika,
    > można co prawda link, ale ja nie mam własnej strony.

    Nie bierz tego do siebie, ale dyplom o niczym nie świadczy. Informatyka
    to (przynajmniej dla mnie) w dużej części programowanie, a jeszcze
    większej myślenie (podstawa). Wielu ludzi ma z tym poważne problemy.
    W tej chwili nie dziwię się podejściu pracodawców do absolwentów -
    chociaż sam nim jestem - informatyków i tych "trochę mniej" informatyków
    jest po prostu zbyt wielu, a pracodawca nie jest w stanie odróżnić po
    zawartości CV kto jest kim. Pewna znajoma takie cuda powpisywała do
    swojego CV, że moje się przy tym wszystkim kryje, jednak w pracy nie
    była podstawowych rzeczy zrobić (z powodu niezrozumienia pewnych
    prostych mechanizmów - np. zasady działania SpamAssasina, czy też
    tego, czym są wyrażenia regularne). Ukończyła studia dzienne na UJ.
    To tak, aby nie być gołosłownym. Acha - żeby nie było, że jestem
    szowinistą - znam również mężczyzn z podobnymi "problemami", jednak
    wspomniany wcześniej problem rzuca się w oczy z powodu renomy uczelni.

    PS. Każdy informatyk projekt bazy danych zaczyna IMHO od ogólnego
    modelu, określenia typów danych, a następnie przekształca do minimum
    3NF. Ale to tak swoją drogą - tylko się czepiam, aby wyszło że mam
    rację :P. Jak każdy facet ;).
    --
    pozdrawiam

  • 177. Data: 2005-09-10 16:14:38
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.09.2005 # 13:25:18, aga napisał:

    > To ja proponuję jeszcze znieść te głupie ułamki w matematyce, bo dzieciaki
    > mają z tym strasznie dużo problemów, znieśmy też ustawę lub rozporządzenie
    > :)) o całkach, których nie da się rozwiązać, po co komu one, a w dzienniku
    > ustaw zajmują całkiem sporo miejsca :)))

    To i ja się przyłączę - po co komu szeregi Fouriera i transformata
    Laplace'a ? Precz z matematyką wyżzą :P.
    --
    pozdrawiam

  • 178. Data: 2005-09-10 16:20:09
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.09.2005 # 16:47:13, Wojciech Bańcer napisał:

    > Taaa...
    > Nakaż wszystkim, żeby pisali tak jak tu:
    > http://www.lady-jewel.mylog.pl/
    > Super będzie, nie ma co...

    Swego czasu szukając pracy zapisałem się do generacji gg i tego szczerze
    żałuję - liczyłem (o naiwności), że może zgłosi się jakiś pracodawca,
    a tutaj odzywają się tabuny ludzi, którym nie chce się przeczytać
    dokumentacji, pomyśleć i przejrzeć archiwum. Do tego piszą mniej więcej
    tak, jak podałeś w przykładzie.

    BTW. Z subskrybowanych tam "grup" już się "wypisałem", jednak zostały
    jeszcze trzy "grupy", które sam założyłem. Jedyna droga, aby się tego
    pozbyć to chyba mail do kogoś z administratorów gg ? Ma ktoś z tym jakieś
    doświadczenia ;) ? Nie zauważyłem tam nigdzie linka do usuwania "grupy"
    - być może coś przeoczyłem, jednak wątpię, abym sam mógł sam sobie poradzić
    ze względu na przypisane już osoby do grupy...
    --
    pozdrawiam

  • 179. Data: 2005-09-10 16:29:08
    Temat: Re: 1+2= 8
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisał(a):

    > Przecież już z daleka widać, że stokrotka to niezbyt inteligentny
    > troll, wdawanie się w większe dyskusje z nią nie ma sensu.

    W każdym trolu jest odrobinka rzeczywistości... ;P

    j.

  • 180. Data: 2005-09-10 16:31:44
    Temat: 5 palców
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "stokrotka" napisał w wiadomości

    > Jeśli ty tego chcesz, załóż taką inicjatywę ,
    > mamy wolność, masz do tego prawo,
    > ale kosekwencją tego może być że wszyscy zaczną kraść,
    > bo jak podatnik będzie miał prawo liczyć : 2+2 = 3
    >
    > samochód będzie bez koła zapasowego bo 4 + 1 = 5,
    >
    > A 90% z 30 -osobowej klasy będzie wynosić 2 osoby - i taki będzie
    przydział
    > mleka na klasę
    >
    > TO WSZYSTKO BĘDZIE TWOJA WINA.

    "O'Brien podniósł lewą dłoń, jak uprzednio chowając kciuk.
    -- Pokazuję ci pięć palców. Widzisz pięć palców?
    -- Tak.
    I naprawdę je widział przez ułamek sekundy, dopóki coś
    w jego mózgu się nagle nie przestawiło.[...]
    [...] każda kolejna sugestia O'Briena wypełniała sobą mały
    segment pustki, stając się niepodważalną prawdą,
    a dwa plus dwa mogło się naprawdę równać trzy lub pięć,
    jeśli zachodziła potrzeba."

    :]

    --
    Koziorozec