PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 181. Data: 2005-09-10 18:23:23
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > To i ja się przyłączę - po co komu szeregi Fouriera i transformata
    > Laplace'a ? Precz z matematyką wyżzą :P.

    No bez przesady, transformata Laplace'a, między innymi, pozwaliła mi studia
    przeżyć a Ty chcesz ją dobić? Z czego ja będę korków udzielać jak mi jeszcze
    szeregi Fouriera dobijesz. Zgłaszam sprzeciw, niech żyją łańcuchy Markowa :)

  • 182. Data: 2005-09-10 18:25:12
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Mam wskanowany dyplom.

    ma się rozumieć wskanowany w komputer

  • 183. Data: 2005-09-10 19:01:24
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    10.09.2005 # 19:23:23, aga napisał:

> [...]
    > szeregi Fouriera dobijesz. Zgłaszam sprzeciw, niech żyją łańcuchy Markowa :)

    :D - ja również z tego korków udzielałem - pamiętam miny ludzi, jak przy
    szeregu Fouriera zadanie się rozrastało do 3 ... 4 stron A4 :D.
    --
    pozdrawiam

  • 184. Data: 2005-09-11 08:14:31
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > Właśnie lepiej zacząć od podburzenia ciemnego motłochu

    A gdzie ty widzisz "ciemny mmotłoch",
    ja nie widzę.

  • 185. Data: 2005-09-11 15:36:21
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łą czcie się, bo mnie zasz
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    > I lepiej umieją posługiwać się tym co potrzebne: telefonem , komputerem...
    > Bo lepiej gospodarują czasem.
    i językiem ojczystym bo się jego naumieli

    > No i co się stało ?
    > A może nie zrozumiałać co napisał ?
    ja zrozumiałem - "jestem matołem, zatrudnijcie mnie bo ja jestem taki dobry
    że się przebiję wszędzie mimo popełniania tak rażących błędów językowych"

    > Twój sposób rekrutacji, twoja sprawa, dopuki twoje działanie dotyczy
    prywatnej
    > firmy,
    bo tylko prywatny może dobierać sobie odpowiednich pracowników na
    odpowiednie stanowiska

    > Jeśli jednak państwowej : uważaj czy nie naruszasz prawa.
    a państwowy to może zatrudniać matołów, w końcu kest do tego upważniony.

    BTW - czy jest choć cień racji w tym co piszę?

  • 186. Data: 2005-09-11 15:57:46
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    przeczytaj wątek i będziesz wiedział, że jeżeli jesteś upoważniony do
    używania w swoim kontekście pojęcia dys-coś tam to ciebie absolutnie nasze
    wywody nie dotyczą.

    > Na szczęście inne narody są bardziej tolerancyjne. Następnym razem jak
    > Ci jakiś Wietnamczyk, czy Chińczyk cv przyśle, bądź bardziej
    > wyrozumiała ;-)
    ich łatwo zrozumieć i się w takim momencie uśmiechnie. nie uwazasz że od
    osoby wychowanej w danej kultorze i w danym języku ma się prawo wymagać
    więcej umiejętności tejże kultury i języka?
    ja np. lubię rozmawiać z francuzami którzy pracują w polsce, ja im wydukam
    "bążur", oni mi "jak sie ciujeś" i przechodzimy na angielski - najłatwieszy
    do zrozumienia przez obydwie strony. i w tzw "międzyczasach" rozmawiamy
    sobie w swoich językach żeby poznać zawiłości. I nie śmieszy mnie że francuz
    nie potrafi poprawnie czegoś powiedzieć czy robi błędy, bo wiem że się tego
    uczy. tak samo "nauczycielsko" opdchodze do dziecka które z zasłyszenia albo
    własnego widzi-mi-sie przekreci jakąś odmianę i po prostu zwrócę uwagę gdzie
    jest błąd. ale od osoby która zdała mature w jęcyku ojczystym chyba każdy z
    nas może wymagac że będzie potrafił poprawnie się wypowiadać, będzie znał
    prawidła rządzące językiem w tym takie podstawy jak ortografia, inetrpunkca
    czy składnia. Zdanie matury na pewno do czegoś zobowiązuje!

    przez lata miałem np. problemy z prawidłowym pisaniem "rzadko". do tego
    stopnia że niejednokrotnie mnie raziło jak było napisane przez "erzet" a nie
    "żet". ale jakoś się w końcu nauczyłem. i bynajmniej z tego powodu nie
    uważam się za dys-coś tam. po prostu musiałem sie tego w końcu nauczyć i już

    > --
    > pozdrawiam
    > Bremse
    gro

  • 187. Data: 2005-09-11 21:48:55
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    stokrotka napisał(a):
    > Mam wskanowany dyplom.
    Wskanowany dyplom - nie zebym sie czepial ale dotychczas zetnalem sie z
    okresleniem "zeskanowany" ;P
    > Ale na tej grupie nie można dadać załącznika,
    > można co prawda link, ale ja nie mam własnej strony.
    1) Mysle ze mozna dodac, tylko byloby to niezgodne z etykieta
    2) Jasne... nie ma juz bezplatnych serwerow www

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 188. Data: 2005-09-11 21:54:54
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    stokrotka napisał(a):
    > Te dzieci po prostu myślą logicznie zamiast uczyć się regułek.
    Pare osob juz probowalo Ci wytlumaczyc ze pomijajac przypadki
    dysortografii do nauki ortografii wystarczy duzo czytac - no ale zeby to
    zrozumiec trzeba myslec logicznie
    > Jeśli 48% dzieci ma takie zaświadczenie to jest choroba ?
    Jesli wszelkie badania wskazuja ze okreslonej populacji powinno byc ~10%
    dzieci z dys... a nagle robi sie kilkakrotnie wiecej to tak, w
    wiekszosci przypadkow jest to choroba zwana glupota i lenistwem
    > Ucz ich tej ortografii, rób dyktanda codziennie,
    > a natychmiast zwiększy się wypadkowość w śród dzieci,
    > bo tysiące pójdzie na wagary zamiast na dyktando.
    Kurcze... przez 8 lat podstawowki + 5 lat technikum nie pamietam zeby z
    powodu dyktanda na lekcji jezyka polskiego, wyjatkowo spadala
    frekwencja. Za to z powodu klasowki z matmy - jak najbardziej

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 189. Data: 2005-09-11 22:37:02
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    badzio napisał(a):

    > 1) Mysle ze mozna dodac, tylko byloby to niezgodne z etykieta

    Nie w pl.*. Zaraz zaopiekowałby się tym cancelbot. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 190. Data: 2005-09-11 22:39:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Kira napisał(a):

    > Jesusmaria, chcesz odpowiadac za zejscie smiertelne tych,
    > ktorzy tam zajrza???

    Ty się bój, bo taka nas przyszłość czeka jak stokrotki dojdą
    do władzy. ;) A za linka przepraszam. Uważam, że czasem terapia
    szokowa jest niezbędna. :)

    Osobiście podsyłam takiego linka każdemu kto jest przekonany,
    że ortografię można mieć gdzieś. Jak na razie działa
    z przeogromną skutecznością. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl