PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.

  • 161. Data: 2005-09-10 12:35:59
    Temat: Re: Wiek nie ma znaczenia
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 09-09-2005 o 14:16:02 gromax <g...@N...interia.pl> napisał:

    > na razie zaczynasz od punku ostatniego. a z tego wniosek że tylko przy
    > dużej
    > dozie szczęścia uda się swój cel osiągnąć. no chyba że tylko o to ci
    > chodzi
    > żeby potrolować i pokrzyczeć

    Właśnie lepiej zacząć od podburzenia ciemnego motłochu przeciw uciskowi
    tradycji, kultury i rozumu.

  • 162. Data: 2005-09-10 12:36:07
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > więc ci podpowiem drogę, którą wg. mnie powinnas obrać:
    > 1. znaleźć przepisy i wykładnie rządzące językiem polskim
    > 2. znaleźć wytyczne, które rządzą tymze językiem. w tym np. ustawodastwo
    > 3. znaleźć drogę i sposób, żeby logicznie i miarodajnie udało się twój cel
    > osiągnąć
    > 4. napisać wstępny projekt tak żeby miał ręce i nogi
    > 5 szukać poparcia dla istniejącego projektu
    >
    > na razie zaczynasz od punku ostatniego.

    Moje postępowanie jest w pełni logiczne.
    Zaczynam od szacowania, tak jak każdy informatyk zaczyna projekt bazy danych od
    oszcowania ilości danych.

  • 163. Data: 2005-09-10 12:39:44
    Temat: 1+2= 8
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > To ja proponuję jeszcze znieść te głupie ułamki w matematyce,

    Jeśli ty tego chcesz, załóż taką inicjatywę ,
    mamy wolność, masz do tego prawo,
    ale kosekwencją tego może być że wszyscy zaczną kraść,
    bo jak podatnik będzie miał prawo liczyć : 2+2 = 3

    samochód będzie bez koła zapasowego bo 4 + 1 = 5,

    A 90% z 30 -osobowej klasy będzie wynosić 2 osoby - i taki będzie przydział
    mleka na klasę

    TO WSZYSTKO BĘDZIE TWOJA WINA.

  • 164. Data: 2005-09-10 12:42:48
    Temat: Re: Zreformujmyortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zasz
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > przyjmuję do wiadomości, że ktoś może mieć problemy z
    > odróżnieniem liter np. p i b.i jednocześnie szanuję ludzi którzy się do
    > takiego nierozróżniania przyznają i potrafią z tym walczyć.
    Tylko po co mają walczyć ?

    Chcesz z 48% maluchów zrobić żołnierzy do walki z dys-cośtam ? :))))

  • 165. Data: 2005-09-10 12:43:02
    Temat: Re: Od czego zaczynamy?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:67f8.000001b2.4322caf7@newsgate.onet.pl...

    > Od "urabiania " opinii" :)
    > Właśnie to robię.

    Musze przyznac, że robisz to skutecznie, ale jak na razie to urabiasz opinie
    o sobie. I to taka delikatnie mówiąc kiepską.

    vertret

  • 166. Data: 2005-09-10 12:48:13
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > please, nie nazywaj siebie informatykiem. albo udowodnij że nim jesteś

    Mam wskanowany dyplom.
    Ale na tej grupie nie można dadać załącznika,
    można co prawda link, ale ja nie mam własnej strony.

    Na innym forum (np. wyborcza, grupa edukacja podgrupy o języku i ortografia i
    matura są dyskusje na ten temat,
    tam chyba można dodać załącznik, jeśli znajdziesz takie forum, i jednoznacznie
    tego zarządasz - wskanowanego dyplomu, to dodam taki załącznik) ale taraz
    wychodzę .
    Do jutra.

  • 167. Data: 2005-09-10 13:03:23
    Temat: Re: 1+2= 8
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    stokrotka napisał(a):

    [...]

    Dobra, już wystarczy... PLONK

  • 168. Data: 2005-09-10 13:13:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    januszek napisał(a):
    > stokrotka napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > Dobra, już wystarczy... PLONK

    Przecież już z daleka widać, że stokrotka to niezbyt inteligentny
    troll, wdawanie się w większe dyskusje z nią nie ma sensu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 169. Data: 2005-09-10 13:41:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: stokrotka [10 Sep 2005 14:17:28 +0200]:

    > Te dzieci po prostu myślą logicznie zamiast uczyć się regułek.

    Te dzieci posiadaja pewne ograniczenie, ktore nie pozwala im
    funkcjonowac tak, jak funkcjonuja zdrowi ludzie. Dlatego musza
    uczyc sie regulek -- bo nie sa w stanie inaczej. Mimo, ze spora
    czesc z nich bardzo by chciala.

    To troche tak jak np. z dziecmi otylymi -- tez posiadaja pewne
    ograniczenie, ruchowe konkretnie, i mimo ze chcialyby moc jak
    inni biegac przez pol dnia, to nie maja wiekszego wplywu na to
    ze po chwili sie zasapia a przez plot nie przeskocza.

    Nie jest to rzecz jasna nic zlego, kazdy jakies ograniczenia
    posiada. Tylko inteligentny czlowiek zdaje sobie z nich sprawe
    i stara sie z nimi walczyc, a takie durnowate egzemplarza jak
    np. Ty kombinuja jak kon pod gorke zeby tylko nie podejmowac
    tego wysilku.

    > Jeśli 48% dzieci ma takie zaświadczenie to jest choroba ?

    Nie, to jest niedoskonalosc systemu orzecznictwa. Skoro przeszlo
    przez niego tylu kretynow udajacych chorobe, to cos jest nie tak.

    > I ich wszystkich chcesz leczyć ? :)))))

    Owszem, zaburzenia sie leczy. Zdziwiona?

    > Wiesz ile to kosztuje?

    No fakt. Dobra, to przestanmy tez moze leczyc choroby serca, co?
    Wiesz ile taka transplantacja kosztuje? A mozna zrobic ustawe wg.
    ktorej bedzie to norma i juz. Proste.

    > Ucz ich tej ortografii, rób dyktanda codziennie,
    > a natychmiast zwiększy się wypadkowość w śród dzieci,
    > bo tysiące pójdzie na wagary zamiast na dyktando.

    Twoje prawdopodobnie tak, skoro od malego zaszczepisz im paniczny
    lek przed jakimkolwiek wysilkiem dotyczacym nauki polskiego. Masa
    dzieciakow jakos w panike nie wpada z powodu dyktanda.

    Kira

  • 170. Data: 2005-09-10 13:45:11
    Temat: Re: [OT]Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Immona [Sat, 10 Sep 2005 00:54:01 +0200]:

    > A mi ktos bardzo to reklamowal...

    Nom. Zazwyczaj cos sie dzieje, ale w tym roku jestem wrecz
    przerazona poziomem tej imprezy. Nie wiem, czy nasza ukochana
    Pani Prezydent celowo probuje ja rozwalic, bo w zeszlym roku
    w ogole odwolac chciala, czy o co chodzi -- fakt, ze tym razem
    jest to po prostu wyprzedaz ze sklepow... Zalosne.

    > "czesc, jestem tu, jestes moze w poblizu, bo ja tu bede
    > jeszcze godzine i moze przylecisz w te czesc miasta i
    > posiedzimy te pol godziny", bo mnie jako odbiorce cos takiego
    > by raczej zdenerwowalo :)

    A nie krepuj sie, o ile w razie czego nie zdenerwujesz sie
    z kolei ze akurat pracuje i nie dam rady :)

    Kira