PracaGrupypl.praca.dyskusjeZreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają. › Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Zreformujmy ortografię.Dyslektycy łączcie się, bo mnie zaszczekają.
    Date: Thu, 08 Sep 2005 22:01:32 +0200

    Re to: stokrotka [8 Sep 2005 20:04:40 +0200]:

    > Wiele czynności tak, np liczenie.

    Ty, to moze matme tez wywalimy? Jak cos trzeba bedzie nie daj
    boze policzyc, to sie kompa odpali. W sumie taka plastyka tez
    zbedna, Painta mamy przeciez :) No a jakby sie tak porzadniej
    zastanowic, to po cholere komu w ogole lekcje w szkole, toz od
    jakiegos czasu Gugla mamy przeciez! A zeby dzieci bezpieczne
    byly, to sie im w tej szkole Shreka odpali czy cus... Bedzie
    im milo, latwo i przyjemnie.

    > Ortografia to jest NAWYK, często nielogiczny

    A wiesz, ze IQ to glownie umiejetnosc znalezienia logiki plus
    wyciagniecia wnioskow? Zdaje sie, ze wlasnie oblalas test (a
    nawet malpy jakiestam IQ maja... dziwne).

    Tak sie bowiem idiotycznie sklada, ze akurat pisownie mamy,
    mimo ze trudna, to jak najbardziej logiczna i zgodna z tym,
    co wydobywa sie z naszych gardel. Natomiast Twoja propozycja
    zignorowania naturalnego charakteru wymowy jest, wlasnie,
    totalnie nielogiczna.

    Kira