PracaGrupypl.praca.dyskusje › trojmiasto - IT - gdzie praca dla analityka

  • 11. Data: 2006-10-31 07:43:41
    Temat: Re: trojmiasto - IT - gdzie praca dla analityka
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > Interesujące. Możesz podać przykładową nazwę firmy?
    żeby daleko nie szuka... PWC/IBM, Andersen - wystarczy wielkosć?

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*

  • 12. Data: 2006-10-31 08:05:57
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl> wrote in message
    > żeby daleko nie szuka... PWC/IBM, Andersen - wystarczy wielkosć?

    A to już wiem o jakich analityków chodzi. :-)
    Dziękuję.

    Stach

  • 13. Data: 2006-10-31 11:33:09
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    > A to już wiem o jakich analityków chodzi. :-)
    > Dziękuję.
    proszę. chciałeś o przykład z najwyzszej półki to dostałeś. I sądzę że sporo
    mniejszych firm tż zatrudnia ludzi, w tym studentów i wsród nich sa
    analitycy

  • 14. Data: 2006-10-31 17:23:29
    Od: Biod <c...@o...pl>

    > Interesujące. Możesz podać przykładową nazwę firmy?

    Winuel, Computerland, Comarch