PracaGrupypl.praca.dyskusje › od 2007 lepperowka 800zl brutto?

  • 1. Data: 2006-10-26 21:36:10
    Temat: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: "kuron" <r...@w...pl>

    jezeli tak bedzie to sporo malych firma upadnie

    chyba tylko frajer bedzie robil za 650 netto skor moze dostac prawie tyle
    samo nic nie robic (800 brutto=ok 560 netto)

  • 2. Data: 2006-10-26 21:56:40
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    kuron napisał(a):
    > chyba tylko frajer bedzie robil za 650 netto skor moze dostac prawie tyle
    > samo nic nie robic (800 brutto=ok 560 netto)
    Wzruszajace. Bylo juz o tym pare dni temu (watek 'idziemy na bezrobocie'
    czy jakos tak)
    --
    badzio

  • 3. Data: 2006-10-27 05:02:00
    Od: MK <X...@p...fm>

    kuron napisał(a):
    > jezeli tak bedzie to sporo malych firma upadnie
    >
    > chyba tylko frajer bedzie robil za 650 netto skor moze dostac prawie tyle
    > samo nic nie robic (800 brutto=ok 560 netto)

    I bardzo dobrze wtedy płace wzrosną i mniej firm będzie na rynku.

    MK

  • 4. Data: 2006-10-27 05:54:43
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    MK napisał(a):

    > I bardzo dobrze wtedy płace wzrosną i mniej firm będzie na rynku.

    oczywiście, że nagle w cudowny sposób wzrosną, bo firmy (zwłaszcza te
    małe) nie wiedzą teraz co robić z forsą, tyle jej mają, i lekką ręką
    podniosą pensje pracownikom. O kilkaset złotych na łebka.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 5. Data: 2006-10-27 06:00:13
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    czarny napisał(a):
    > oczywiście, że nagle w cudowny sposób wzrosną, bo firmy (zwłaszcza te
    > małe) nie wiedzą teraz co robić z forsą, tyle jej mają, i lekką ręką
    > podniosą pensje pracownikom. O kilkaset złotych na łebka.
    będą miały dwa wyjścia: podnieś pensje albo zwinąć interes.

  • 6. Data: 2006-10-27 06:08:51
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Tomek napisał(a):
    > będą miały dwa wyjścia: podnieś pensje albo zwinąć interes.

    jest trzecie wyjscie : podwyżka,
    ale nieoficjalna. Kasa "dodatkowa" prosto do rączki, choć na umowie
    wciąż 899 brutto.

  • 7. Data: 2006-10-27 06:12:36
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Tomek napisał(a):

    > będą miały dwa wyjścia: podnieś pensje albo zwinąć interes.

    I dołączyć do grona bezrobotnych, utrzymywanych na koszt pracujących, co
    nie? I znowu obciążenia podatkowe trzeba będzie tym pracującym podnieść, w
    konsekwencji znowu trzeba będzie im podnieść wynagrodzenie, znowu jakiegoś
    procentu firm nie będzie na to stać, znowu "zwiną interes", kolejne osoby
    pójdą na bruk, itd. Genialna strategia. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2006-10-27 06:19:15
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > I bardzo dobrze wtedy płace wzrosną i mniej firm będzie na rynku.

    Żałosne podejście - typowe dla rządzących prozwiązkowych bliźniaków - szkoda
    tylko że ludzie zdolni do korzystania z usenetu też tak myślą...
    Pracodawcy nie siedzą na kasie i nie mają co z nią zrobić. Policz sobie
    wszystkie koszta założenia i prowadzenia firmy i znajdziesz szybko odpowiedź
    dlaczego pracodawca nie zawsze może płacić kokosów. Proponuje zainteresować
    się problemami od tej drugiej strony jak to jest w Polsce.

    A to, że zarobki są niskie nie musisz mi tłumaczyć jednak dla ludzi
    niewykwalifowanych trudno szukać dobrze płatnej pracy.

  • 9. Data: 2006-10-27 06:55:51
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: MK [Fri, 27 Oct 2006 07:02:00 +0200]:

    > I bardzo dobrze wtedy płace wzrosną i mniej firm będzie na rynku.

    No. I mniej miejsc pracy, więc jeszcze trudniej będzie
    tą pracę znaleźć :) A jak rozkwitnie szara strefa plus
    wszelkie umowy cywilno-prawne... Poezja!

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::

  • 10. Data: 2006-10-27 07:02:08
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):
> [...]
    > procentu firm nie będzie na to stać, znowu "zwiną interes", kolejne osoby
    > pójdą na bruk, itd. Genialna strategia. :)

    moim skromnym zdaniem podnoszenie socjalu na taki poziom zabije w dużej
    części społeczeństwa chęć pracy ( ale to juz wszyscy wiedzą ). A
    podniesienie tego socjalu na niebezpiecznie wysoki poziom może w pędzić
    kraj w kryzys. Coś takiego przechodziło USA.