PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa zlecenie - problemy

  • 1. Data: 2006-10-26 19:33:51
    Temat: Umowa zlecenie - problemy
    Od: supel <s...@g...pl>

    Witam, niedługo zostanę zatrudniony na umowę zlecenie. Jestem studentem.
    Z uwagi na nienormowany wymiar pracy będę miał ustaloną stawkę za
    godzinę. Będę pracował w odpowiadającym mi czasie, około 30 godzin
    tygodniowo. Jakie argumenty mogę przedstawić przy negocjacji stawki?
    Czego mogę się spodziewać ze strony pracodawcy? Myślę, że będę pracował
    dłużej niż 3 miesiące.

    pzdrw.

  • 2. Data: 2006-10-26 19:57:39
    Temat: Re: Umowa zlecenie - problemy
    Od: jerry <...@i...pl>

    > Witam, niedługo zostanę zatrudniony na umowę zlecenie.
    nie zostaniesz zatrudniony, będziesz wykonywał zlecenie.

    > Z uwagi na nienormowany wymiar pracy będę miał ustaloną stawkę za
    > godzinę. Będę pracował w odpowiadającym mi czasie, około 30 godzin
    > tygodniowo. Jakie argumenty mogę przedstawić przy negocjacji stawki?
    A co człowieku będziesz robił?
    Prasował koszule, czy administrował systemem AS400?

    > Czego mogę się spodziewać ze strony pracodawcy?
    ZLECENIODAWCY
    nie wiem, że lubi jazz?

    > Myślę, że będę pracował
    > dłużej niż 3 miesiące.

    LOL

  • 3. Data: 2006-11-21 21:17:04
    Od: "Nelson Mandela" <n...@m...org>

    > nie zostaniesz zatrudniony, będziesz wykonywał zlecenie.

    > A co człowieku będziesz robił?
    > Prasował koszule, czy administrował systemem AS400?

> [...]

    Zapewne ZLECENIOdawca bedzie sobie zyczyl
    bys pracowal w jego firmie.
    Jesli mozesz prace wykonywac poza firma, tak, by nie mial
    Cie non-stop pod reka, uzyj tego jako argumentu przetargowego.