PracaGrupypl.praca.dyskusje › trojmiasto - IT - gdzie praca dla analityka

  • 1. Data: 2006-10-27 10:15:14
    Temat: trojmiasto - IT - gdzie praca dla analityka
    Od: "xy" <x...@w...pl>

    jakie firmy IT w trojmiescie szukaja analitykow? wszedzie tylko ogloszenia
    dla administratorow i programistow, a z analiza nedznie :(

    czy gdynski Prokom to w ogole zatrudnia ludzi? odwiedzilem ich stronke
    www.prokom.pl i chyba nawet nie ma dzialu kariera (nie znalazlem :(

  • 2. Data: 2006-10-27 11:10:20
    Temat: Re: trojmiasto - IT - gdzie praca dla analityka
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "xy" <x...@w...pl> wrote in message
    > jakie firmy IT w trojmiescie szukaja analitykow? wszedzie tylko ogloszenia
    > dla administratorow i programistow, a z analiza nedznie :(

    A analityk to właściwie kto wg ciebie? Co robi?
    Bo może po prostu źle szukasz.

    Stach

  • 3. Data: 2006-10-28 18:13:13
    Od: "xy" <x...@w...pl>

    > A analityk to właściwie kto wg ciebie? Co robi?
    > Bo może po prostu źle szukasz.

    Powiedzmy odrobine szerzej analityka/projektanta. Co robi? Analizuje
    wymagania klientow dotyczacych tworzonego oprogramowania, zbiera je,
    przygotowuje koncepcje systemu, specyfikacje wymagan, przetwarza to na mniej
    lub bardziej techniczny projekt itp.

    Generalnie mam wrazenie, ze 95% firm w Trojmeiscie poszukuje tylko
    programistow, ktorzy niejako przy okazji robia czasem co nieco z czesci
    analitycznej czy projektu, ale zawsze jest to mocno traktowane po macoszemu.
    :(

  • 4. Data: 2006-10-29 12:49:54
    Od: "Jackare" <jacek.leszczuk_WYTNIJ_TO_@_WYCINAJ_interia.pl>

> [...]
    > programistow, ktorzy niejako przy okazji robia czasem co nieco z czesci
    > analitycznej czy projektu, ale zawsze jest to mocno traktowane po

    to typowe dla naszego polskiego pierdolniczka. Cięcie kosztów i zwalanie
    wszystkiego na programistów a to z gruntu złe założenie.

  • 5. Data: 2006-10-29 15:21:41
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Jackare wrote:

    > to typowe dla naszego polskiego pierdolniczka. Cięcie kosztów i
    > zwalanie wszystkiego na programistów a to z gruntu złe
    > założenie.

    Widzialem wdrozenie potworka, ktory powstal z braku sensownej
    analizy przed rozpoczeciem pisania. Tragedia. Takie oszczednosci
    mszcza sie potem dlugo i czesto nieodwracalnie bo pewnych rzeczy
    nie oplaca sie przerabiac.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.

  • 6. Data: 2006-10-29 23:12:41
    Od: Crazy <c...@o...pl>

    xy napisał(a):
> [...]
    > dla administratorow i programistow, a z analiza nedznie :(
    >
    > czy gdynski Prokom to w ogole zatrudnia ludzi? odwiedzilem ich stronke

    Ostatnio szukali w www.postdata.pl (oczywiscie oddzial w Gdansku), ale
    nie wiem, czy jest to aktualne.

    Co do Prokomu, to oni szukaja ludzi chyba tylko przez ogloszenia w
    prasie. Kiedys wyslalem swoja oferte na ogloszenie w "Gazecie", a
    dotyczacej pracy w "duzej firmie komputerowej" i byl to Prokom.

    Crazy

  • 7. Data: 2006-10-30 08:37:44
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "xy" <x...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > wymagania klientow dotyczacych tworzonego oprogramowania, zbiera je,
    > przygotowuje koncepcje systemu, specyfikacje wymagan, przetwarza to na mniej

    Generalnie w firmach, które widziałem, takim analitykiem masz szanse
    zostać po przepracowaniu x-lat w tej firmie, poznaniu wszystkiego od podszewki
    i odpowiednim skumaniu się z szefostwem.
    Z ulicy nie wezmą. Z resztą taki analityk z ulicy ma szanse nie mieć pojęcia
    o co chodzi w danej branży.

    Stach

  • 8. Data: 2006-10-30 21:43:11
    Od: Biod <c...@o...pl>

> [...]
    > podszewki
    > i odpowiednim skumaniu się z szefostwem.
    > Z ulicy nie wezmą. Z resztą taki analityk z ulicy ma szanse nie mieć

    To mało firm widziałeś...
    Znam sporo osób, które od razu po studiach znaleźli pracę jako analitycy -
    i to w dużych firmach IT.

  • 9. Data: 2006-10-30 22:11:23
    Od: "xy" <x...@w...pl>

    > To mało firm widziałeś...
    > Znam sporo osób, które od razu po studiach znaleźli pracę jako analitycy -
    > i to w dużych firmach IT.

    przechodzac jednak do meritum - czy ktos jest wstanie wskazac jeszcze jakies
    firmy z Trojmiasta, ktore nie zaniedbuja analizy i zatrudniaja takie osoby
    (w zasadzie padly tylko nazwy - Postdata i ewentualnie Prokom)

  • 10. Data: 2006-10-31 06:41:20
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Biod" <c...@o...pl> wrote in message

    > To mało firm widziałeś...

    Mmmm... z pewnością.

    > Znam sporo osób, które od razu po studiach znaleźli pracę jako analitycy - i
    > to w dużych firmach IT.

    Interesujące. Możesz podać przykładową nazwę firmy?

    Stach