PracaGrupypl.praca.dyskusje › Forum Prawników

  • 1. Data: 2006-10-26 14:46:38
    Temat: Forum Prawników
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Wszystkie osoby szukajace porad z zakresu prawa pracy - jak tez innych
    galezi prawa zapraszam na Forum Prawnikow www.advokat.com.pl

    Trzon forum stanowia praktykujacy prawnicy z wieloletnim doswiadczeniem - co
    gwarantuje wysoki poziom udzielanych odpowiedzi.

    Forum jest oczywiscie calkowicie darmowe.

  • 2. Data: 2006-10-26 15:52:22
    Temat: Re: Forum Prawników
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Fromu powinno mieć adres www.advocat.com.pl.

    > Trzon forum stanowia praktykujacy prawnicy z wieloletnim doswiadczeniem - co
    > gwarantuje wysoki poziom udzielanych odpowiedzi.

    Jakbyście mieli jakiś dorobek, a nie 120 postów na krzyż, to mozę i bym
    uwierzył w tych praktykujących prawników z wieloletnim doświadczeniem.

    Szczególnie wiek jest powalający - 26, 30 lat.
    I mam uwierzyć, że ci 'prawnicy' coś soba reprezentują - doświadczenie,
    aplikacje mają porobione może?

    Żenuła.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-10-26 16:24:15
    Od: "Łukasz Nysztal" <l...@s...net>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości

    Trudno miec wielki dorobek postow, gdy wezmiesz pod uwage fakt, ze forum
    rozpoczelo swoja dzialalnosc wczoraj.

    O randze forum nie swiadczy to, czyja reka sa pisane posty, ale jakosc
    merytoryczna odpowiedzi...

    Mimo wszystko pozdrawiam i dziekuje za uwagi.

  • 4. Data: 2006-10-27 09:37:10
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 18:24:15 +0200, Łukasz Nysztal <l...@s...net>
    w <ehqnl6$go8$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > rozpoczelo swoja dzialalnosc wczoraj.
    >
    > O randze forum nie swiadczy to, czyja reka sa pisane posty, ale jakosc

    A tutaj jednak nie mam zaufania do ludzi, którzy uważająsię za
    doświadczonych prawników, a mają po 30 lat.
    To jest czas, kiedy w najlepszym wypadku kończy się aplikację.
    Z doświadczeniem nie ma to wiele wspólnego, taka jest rzeczywistość.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 5. Data: 2006-10-27 14:55:41
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnek3kq6.fmk.jakub@jakub.kofeina.net...

    > A tutaj jednak nie mam zaufania do ludzi, którzy uważająsię za
    > doświadczonych prawników, a mają po 30 lat.

    Doświadczeni to oni może nie są, ale są za to bardzo zorientowani na sukces,
    że się tak delikatnie wyrażę :)

    e.