PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak zarobić sporą sumę nie wychodząc z domu?

  • 1. Data: 2006-10-27 10:47:56
    Temat: Jak zarobić sporą sumę nie wychodząc z domu?
    Od: z...@g...com

    Internet jest bez wątpienia najpotężniejszym narzędziem do
    przesyłania informacji na Ziemi. I Ty możesz posiadać własny
    interes, który łączy potęgę Internetu z siłą Marketingu. Aby
    uzyskać dodatkowe informacje, dowiedzieć się, jak zarabiać w łatwy
    i przyjemny sposób, odwiedź stronę
    http://www.e-zarabiaj.ovh.org

    Jedno kliknięcie, a tyle może zmienić!

  • 2. Data: 2006-10-27 11:00:24
    Temat: Re: Jak zarobić sporą sumę nie wychodząc z domu?
    Od: "FeliX" <f...@w...pl>

    Nie rozsmieszaj mnie bo mam zajady

    FeliX

  • 3. Data: 2006-10-27 22:20:43
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    z...@g...com napisał(a):

    > Internet jest bez wątpienia najpotężniejszym narzędziem do
    > przesyłania informacji na Ziemi. I Ty możesz posiadać własny
    > interes, który łączy potęgę Internetu z siłą Marketingu.

    Już ci na a.p.p.o napisali, żes młot. Tutaj jeszcze na dokładkę wyszedł
    twój wtórny analfabetyzm. A każda złotówka jaką zarobisz na tym
    "interesie" (a nie starczy ich na lody w restauracji) będzie złotówką
    WYŁUDZONĄ. Miło tak wyłudzać kasę?

    > Aby
    > uzyskać dodatkowe informacje, dowiedzieć się, jak zarabiać w łatwy
    > i przyjemny sposób, odwiedź stronę
    > http://www.e-zarabiaj.ovh.org

    Otóż oszukujesz ludzi. Na jednej z podstron
    http://e-zarabiaj.ovh.org/menu/legalnosc.php napisałeś o tym, że MLM nie
    jest piramidą. Niestety twoja "oferta" jest propozycją udziału w
    piramidzie finansowej więc ten punkt o legalności MLM'u nijak ciebie nie
    dotyczy :D

    Dlaczego? Otóż napisałes na http://e-zarabiaj.ovh.org/menu/czym_jest_mlm.php

    "Polega ona na tym (mlm-dopisek mój), że sprzedajemy towary bądź usługi
    oraz poszukujemy osoby do współpracy, które będą robić dokładnie to samo
    co my, a my będziemy mieć z tego określony procent zysku."

    A w tym co proponujesz nie ma obrotu ani usługami, ani towarem. W tej
    piramidce mamy do czynienia wyłącznie z transferem pieniędzy a "towar"
    jest SYMULOWANY - tylko po to, żeby udawać MLM. Skąd to wiem - ano stąd,
    że waszym "towarem" są PLIKI. Pliki, które można notabene ściągnąć za
    darmo z Internetu. Strona, która jest jako dodatek (rozumiem, że sam kod
    a nie miejsce na serwerze) jest warta dokładnie tyle samo :D

    > Jedno kliknięcie, a tyle może zmienić!

    No więc zamiast zysków generujesz zajady ze śmiechu chociaż odrobinę
    inteligentnych ludzi, którzy czytaj a twoje "oferty"...