PracaGrupypl.praca.dyskusje › seks

  • 11. Data: 2003-07-14 14:45:09
    Temat: Re: seks
    Od: r...@r...pl

    > Bardzo słuszna uwaga, sugeruję moderatorowi, żeby jednak dopisał do tych
    > zasad niezamieszczanie ogłoszeń, które mogą urażać powszechnie przyjęte
    > zasady moralne czy poczucie przyzwoitości.

    1. zasady ustala grupa a nie moderator (!)
    [sejm a nie policjant]
    TA GRUPA to najelpsze miejsce do przeprowadzenia dyskusji
    i zainicjowania glosowania nad nowym regulaminem grupy pl.praca.oferowana.
    2. moje poczucie przyzwoitosci duzo bardziej cierpi, kiedy PUSZCZAM
    (a jakze!) wszelkie oferty typu ,,handlowca!!! (za sama prowizje)''
    albo wspolpracownika (za darmo - moze kiedys na tym zarobimy kupe)
    do jakiegos swietnego interesu.
    3. poczucie mojej przyzwoitosci przekracza program 21 ktorego nie puszczam,
    bo jakbym puszczal, to byloby tego na druga grupe pl.praca.oferowana.

    > Owszem, na pewno ktoś ogląda, ale to wcale nie oznacza, że wszyscy muszą
    > oglądać na pl.praca.oferowana.

    Czy wyraz SEKS albo SEX to takie zlo, ktorego nie nalezy puszczac?

    pozdrawiam

    romekk

  • 12. Data: 2003-07-14 15:41:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <r...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Uwazam, ze ogloszenie spelnilo kryteria dopuszczenia.
    Nie jest naklanianiem do nierzadu (karalne) poniewaz jest skierowane do par
    juz "zparowanych"
    Podobnie ogloszenia do roznego rodzaju "modelek" internetowych rowniez
    mieszcza sie wg mnie w dolnych strefach akceptowalnosci (o wiele lepsze jako
    zarobkowanie niz numerek na boku wzamian za gotowke lub atrakcyjny wyjazd)

    Wyrazny naglowek seks wyraznie ostrzga osoby niechetne takim praktykom przed
    zapoznawaniem sie z trescia.

    > pozdrawiam
    >
    > romekk

    pzdr
    Krzysztof

  • 13. Data: 2003-07-14 16:00:16
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    r...@r...pl napisał(a):

> [...]
    > TA GRUPA to najelpsze miejsce do przeprowadzenia dyskusji
    > i zainicjowania glosowania nad nowym regulaminem grupy

    Słuszna uwaga, zgadza się.

> [...]
    > 3. poczucie mojej przyzwoitosci przekracza program 21 ktorego nie puszczam,
    > bo jakbym puszczal, to byloby tego na druga grupe pl.praca.oferowana.

    Przecież nie o tym mowa.

    > Czy wyraz SEKS albo SEX to takie zlo, ktorego nie nalezy puszczac?

    Przecież nie o tym mówię. Mówię o szukaniu parki do uprawiania seksu przed
    kamerą. Jest to nieprzyzwoite i takie ogłoszenia nie powinny się ukazywać na
    publicznym forum, które przecież nie jest tematycznie z tym związane. Jest
    masa innych forum (forumów ?), gdzie takie treści są prezentowane i
    wymieniane.

    Moderowane listy powinny jednak przestrzegać zasad współżycia społecznego (o
    ile nie są to listy typu "seks"). Jeśli takiego punktu nie ma, to powinien
    być dopisany.

  • 14. Data: 2003-07-14 16:06:05
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > zarobkowanie niz numerek na boku wzamian za gotowke lub atrakcyjny wyjazd)
    >
    > Wyrazny naglowek seks wyraznie ostrzga osoby niechetne takim praktykom

    Przykro mi, ale mam inne zdanie na ten temat. Moderowane listy powinny
    przestrzegać zasad współżycia społecznego. A zasady współżycia społecznego
    mówią, że jest nieprzyzwoite uprawianie seksu na widoku publicznym - tak
    samo, szukanie chętnych do takich czynności.

    Gołe modelki - jeśli to masz na myśli pisząc "modelki internetowe" jeszcze
    się mieszczą w tym poczuciu moralności. Pod warunkiem, że oczywiście są
    ładne i zgrabne.

  • 15. Data: 2003-07-14 16:13:14
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "clockworkoi" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A to juz twoj problem, ale bylo by milo gdybys nie wmuszala swoich
    pogladow
    > innym - bo oni latwo moga wpasc na ten sam pomysl
    Byłoby miło, gdybyś nie atakował mnie, jakobym "wmuszała" komukolwiek swoje
    poglądy, jesli sam masz inne. Grupa dyskusyjna służy dyskusji, wobec czego
    różne poglądy mogą się tu pojawić!
    Według badań opinii publicznej w Polsce, podobnie jak w większości krajów
    Europy, większość ludzi jest przeciwna prawnej dopuszczalności seksu za
    pieniądze - zarówno w formie pornografi, jak i usług seksualnych.

    Iza

  • 16. Data: 2003-07-14 16:34:19
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    za
    > pieniądze - zarówno w formie pornografi, jak i usług seksualnych.

    A to dobre :-) Podobnie jak 95% ludzi w Polsce to katolicy.

    pozdrawiam
    Art

  • 17. Data: 2003-07-14 16:38:06
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tak
    > samo, szukanie chętnych do takich czynności.

    Jeśli uważasz, że to będzie publiczne uprawiania seksu to się mylisz.
    Wybrani klienci, którzy wykupią dostęp/hasło czy co tam jeszcze będa
    mogli sie podpiąć do kamerki (tak myślę).

    Chyba nie spodziewasz się, że wchodząc na jeden z portali nagle
    zostaniesz
    "zaatakowany" wspomnianym pokazem?

    pozdrawiam
    Art

  • 18. Data: 2003-07-14 16:43:20
    Od: michal <m...@w...pEEl>

    > Wyrazny naglowek seks wyraznie ostrzga osoby niechetne takim praktykom przed
    > zapoznawaniem sie z trescia.

    No wlasnie. I pewnie wszyscy musieli wejsc do tego posta z ciekawosci i dlatego
    ze byl magiczny, podobno niemoralny napis SEX.
    m.

  • 19. Data: 2003-07-14 17:08:47
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
    > krajów
    > za
    >
    > A to dobre :-) Podobnie jak 95% ludzi w Polsce to katolicy.

    Wiem, że to dla ciebie cios, ale musisz się nauczyć z tym żyć. Zarówno z
    tym, że w Polsce są katolicy, jak i z tym, ze większość ludzi jest za
    moralnością i przyzwoitościa. Trudno - lajf is brutal, kiedyś trzeba
    wydorośleć i spojrzeć prawdzie w oczy.

  • 20. Data: 2003-07-14 17:25:55
    Od: r...@r...pl

    > Wed?ug bada? opinii publicznej w Polsce, podobnie jak w wi?kszo?ci kraj?w
    > Europy, wi?kszo?? ludzi jest przeciwna prawnej dopuszczalno?ci seksu za
    > pieni?dze - zar?wno w formie pornografi, jak i us?ug seksualnych.

    ale prawo (!) nie zabrania seksu.
    Nawet przed kamera.
    nawet jak ktos (dorosly, dobrowolnie) na to patrzy.

    pozdrawiam

    romekk