PracaGrupypl.praca.dyskusje › Błąd w nazwie firmy na fakturze

  • 1. Data: 2003-07-11 12:11:48
    Temat: Błąd w nazwie firmy na fakturze
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    Polkomtel przez cztery lata wystawiał mi faktury na nazwę firmy z kilkoma
    błędami, z czego dopiero teraz zdałem sobie sprawę. Co zrobić? Oczywiście
    noty korygujące, natomiast obiło mi się o uszy, że jeśli nie ma zmian w
    kwotach, to nie trzeba im tych not wysyłać i żądać faktur korygujących, a
    jedynie zachować te noty dla siebie jako wyjaśnienie przy kontroli?

    I jeszcze jedno - czy mogę to napisać hurtem w jednym dokumencie, czy muszę
    wydrukować 50 kartek i każdą podpisać, opieczętować itd.? :)
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl