PracaGrupypl.praca.dyskusje › seks

  • 101. Data: 2003-07-18 10:47:53
    Temat: Re: [OT] Re: seks
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >Wszyscy chodziliśmy do szkoły, odebraliśmi od rodziców jakieś wychowanie i
    >chyba wiemy co wypada robić, a co nie. Uprawianie seksu na żywo jest na
    >pewno niemoralne i nieprzyzwoite.

    Ale dlaczego? "Bo tak"? Czy "bo wszyscy to wiedza"? To sa argumenty
    przedszkolaka.

    >Nie zmam "moralności", która by na to
    >przyzwalała.

    Alez to o niczym nie swiadczy! Ja np. nie znam nikogo kto usunal ciaze. Czy mam
    zatem twierdzic, ze w Polsce nie usuwa sie ciaz?

    >Ale może wypowiadaj się w swoim imieniu.

    Wiec dlaczego ty wypowiadasz sie w imieniu "wiekszosci osob"???

    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 102. Data: 2003-07-18 10:48:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) napisał(a):

> [...]
    Jest

    > powinnam byla dodac "jest moze i nie przezwoite DLA KOGOS".
    >
    > bo dla mnie - nie.

    Serio uwazasz że uprawianie seksu na zywo przed kamerą to rzecz przyzwoita ?
    Rany boskie, a ja myślałem że czasy hippisów i rewolucji seksualnej już
    dawno minęły, i że zyjemy w XXI wieku, a nie w latach 60-ych XX wieku. Moze
    przestaw ten swój zegar na bardziej współczesne czasy.

  • 103. Data: 2003-07-18 10:53:18
    Od: m...@p...pl (McMac)

    >osob.
    >ferujesz
    >
    >A chodziłeś kiedyś do szkoły, odebrałeś jakieś wychowanie od rodziców ? Nie
    >muszę przecież pytać się 10 milionów osób, żeby dowiedzieć się, ze nie wolno
    >kraśc.

    Co to ma do rzeczy? Twierdzisz kategorycznie, ze cos jest podzielane przez
    ZDECYDOWANA WIEKSZOSC OSOB, podczas gdy tak naprawde nie masz o tym bladego
    pojecia, a jedynie WYDAJE CI SIE, ze twoj poglad jest wspolny dla wiekszosci.

    Spojrz na ten watek. Tutaj twoje przypuszczenie jakos sie nie sprawdza :))
    --
    - Maciej Kulawik ----------------
    - m...@p...pl --------------

  • 104. Data: 2003-07-18 19:24:26
    Temat: Re: seks
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości

    > Ludzie, naprawdę nie widzicie różnicy? Chcielibyście, żeby grupa
    > pl.praca.oferowane była zawalona ogłoszeniami o treści seksualnej? Jeśli
    > tak, to po co jest jej moderowanie?

    Iza przestan - sex jest najstarszym towarem swiata - i nalezy mu sie na tej
    grupie miejsce honorowe.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za