PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przepisy dotyczące wykonywania rękodzieła na ulicy

  • 1. Data: 2003-07-11 14:26:45
    Temat: Przepisy dotyczące wykonywania rękodzieła na ulicy
    Od: ".:KrzysieK:." <k...@g...pl>

    Witam

    Mam takie pytanko, być może będzie ktoś zorientowany.
    Jak mają się przepisy do wykonywania na ulicy wszelakiego rodzaju rękodzieła
    (malarstwo, tatuaże, makatki, itp...).
    Czy każde miasto może mieć własne ustalenia w tej kwestii i czy mogą
    pobierać opłaty za taką działalność (nie jest to chyba działalność
    gospodarcza?).

    Bardzo proszę o wskazówki (konkretne przepisy?) czym się ratować podczas
    spotkania z panem strażnikiem miejskim który będzie chciał wręczyć mi
    kolegium albo żądał haraczu ... ;)

    Zgóry wielkie dzięki