PracaGrupypl.praca.dyskusje › seks

  • 1. Data: 2003-07-11 15:59:19
    Temat: seks
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    W nawiązaniu do ogłoszenia, które ukazało się 5 lipca na pl.praca.oferowane
    ("Poszukujemy pary do sexu na żywo w internecie przed kamerą.
    Wynagrodzenie: prowizja od show." - ciekawe, czy moderator w ogóle czyta te
    ogłoszenia?) przestroga zza zachodniej granicy:
    http://info.onet.pl/763438,69,item.html

    Iza

  • 2. Data: 2003-07-11 16:40:35
    Temat: Re: seks
    Od: r...@r...pl

    Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> wrote:
    > W nawi?zaniu do og?oszenia, kt?re ukaza?o si? 5 lipca na pl.praca.oferowane
    > ("Poszukujemy pary do sexu na ?ywo w internecie przed kamer?.
    > Wynagrodzenie: prowizja od show." - ciekawe, czy moderator w og?le czyta te
    > og?oszenia?) przestroga zza zachodniej granicy:
    > http://info.onet.pl/763438,69,item.html

    czyta.
    para do sexu na zywo a barmanka do prostytucji to dosc spora roznica.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-07-11 19:13:36
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    te
    > ogłoszenia?) przestroga zza zachodniej granicy:

    No i w czym problem Izo? Moderator jest od moderowania (wg pewnych zasad) a
    nie od moralizowania i mowienia innym co maja robic. Ktos chce zaplacic,
    ktos inny zechce zarobic, nikt nikogo nie krzywdzi i wszyscy wiedza o co
    chodzi. Nikt nikogo nie wprowadza w blad jak w przypadku barmanki.
    Nie badzmy purytanami - w koncu ktos to oglada, nie?
    pozdr
    /p

  • 4. Data: 2003-07-11 19:52:05
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

> [...]
    > ktos inny zechce zarobic, nikt nikogo nie krzywdzi i wszyscy wiedza o co
    > chodzi. Nikt nikogo nie wprowadza w blad jak w przypadku barmanki.
    Problem jest w tym, że tego typu ogłoszeń w sieci jest bardzo dużo i ludzie,
    którzy szukają normalnej pracy, nie interesują się dostarczaniem usług
    erotycznych w postaci seksu na żywo bądź innych. Od takich ogłoszeń są inne
    serwisy internetowe i również jest grupa dyskusyjna.

    > Nie badzmy purytanami - w koncu ktos to oglada, nie?
    Nie widzę nic złego w byciu "purytanami", wrecz przeciwnie.

    Iza

  • 5. Data: 2003-07-11 23:44:02
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > erotycznych w postaci seksu na żywo bądź innych. Od takich ogłoszeń
    są inne
    > serwisy internetowe i również jest grupa dyskusyjna.

    No właśnie jest grupa i nazywa się ona pl.praca.oferowana.
    Ktoś oferuje tego rodzaju pracę i dlatego zamieścił tam
    ogłoszenie.

    Ogłoszenie spełnia kryteria wysyłania ogłoszeń,
    więc nie ma powodu do odwalenia.

    A że parę osób w Pomrocznej może poczuć się urażonych
    to inna para kaloszy.

    NP (nie purytan)

  • 6. Data: 2003-07-12 02:25:44
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> writes:

> [...]
    > erotycznych w postaci seksu na żywo bądź innych. Od takich ogłoszeń są inne
    > serwisy internetowe i również jest grupa dyskusyjna.

    a moze nie wypowiadalabys sie za innych? oferta pracy spelniala
    wymogi, aby byc dopuszczona na grupe, jasno bylo napisane, co to za
    praca - wiec o co ci chodzi?

    moralnosc ci sie szarga od samego ogladania takich ogloszen? a moze
    innym sie nie szarga? wzielas to pod uwage?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 7. Data: 2003-07-12 07:53:11
    Od: "Iza" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał

> [...]
    >
    > moralnosc ci sie szarga od samego ogladania takich ogloszen? a moze
    > innym sie nie szarga? wzielas to pod uwage?

    Powiedziałam już: od ogłoszeń erotycznych są inne serwisy internetowe.

    Ludzie, naprawdę nie widzicie różnicy? Chcielibyście, żeby grupa
    pl.praca.oferowane była zawalona ogłoszeniami o treści seksualnej? Jeśli
    tak, to po co jest jej moderowanie?

    Iza

  • 8. Data: 2003-07-12 08:47:28
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Ludzie, naprawdę nie widzicie różnicy? Chcielibyście, żeby grupa
    > pl.praca.oferowane była zawalona ogłoszeniami o treści seksualnej? Jeśli
    > tak, to po co jest jej moderowanie?

    Nie sądzę, zeby grozilo nam zasypanie ofertami tego typu.
    Zwlaszcza, ze tu nie chodzi o "sponsoring" tylko o "aktorstwo".
    Ktos chce komus placic za udzial w filmie albo chacie internetowym.

    Dla mnie takie ogloszenie jest uczciwe i konkretne, 1000 razy lepsze od
    ogloszenia o pracach biurowych, okazujacych sie pozniej akwizycja
    ubezpieczen lub sprzedaza dlugopisow.

    Wolisz ogloszenia typu "Piekna sekretarke do 21 lat, perfekcyjnie wladajaca
    francuskim zatrudni menager" ;)

    > Iza

    pzdr
    Krzysztof

  • 9. Data: 2003-07-14 13:13:50
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    inne
    > serwisy internetowe i również jest grupa dyskusyjna.

    No wlasnie - ta grupa dyskusyjna to pl.praca.oferowana

    > Nie widzę nic złego w byciu "purytanami", wrecz przeciwnie.

    A to juz twoj problem, ale bylo by milo gdybys nie wmuszala swoich pogladow
    innym - bo oni latwo moga wpasc na ten sam pomysl

  • 10. Data: 2003-07-14 13:44:12
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    clockworkoi <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i w czym problem Izo?

    Ano jest problem, że nie powinny ukazywać się ogłoszenie, które budzą
    wątpliwości od strony moralnej czy naruszają poczucie przyzwoitości. Na
    takiej samej zasadzie wkurza mnie, jak muszę codzienne oglądać za
    wycieraczką jakieś gołe dupy czy cyce.

    > Moderator jest od moderowania (wg pewnych zasad) a

    Bardzo słuszna uwaga, sugeruję moderatorowi, żeby jednak dopisał do tych
    zasad niezamieszczanie ogłoszeń, które mogą urażać powszechnie przyjęte
    zasady moralne czy poczucie przyzwoitości. Dośc często się spotyka takie
    deklaracje, nie wiem, co ma być w tym złego. Założę się, że w GW

> [...]
    > chodzi. Nikt nikogo nie wprowadza w blad jak w przypadku barmanki.
    > Nie badzmy purytanami - w koncu ktos to oglada, nie?

    Owszem, na pewno ktoś ogląda, ale to wcale nie oznacza, że wszyscy muszą
    oglądać na pl.praca.oferowana.

    Do oglądania jest masa innych stron i adresów i niczyje prawa obywatelskie
    nie zostaną w ten sposób naruszone.