PracaGrupypl.praca.dyskusjeprzyszłośc etatu › Re: przyszłośc etatu
  • Data: 2005-04-12 21:13:30
    Temat: Re: przyszłośc etatu
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego? Boisz sie o wyciek strategicznych informacji, czy nie wierzysz w
    > skutecznośc takiego rozwiązania.

    To drugie. Jak mam być lepszy od konkurencji i mieć pełne rozeznanie,
    to co-nieco muszę zrobić sam. Zaznaczam, że jestem zwolennikiem
    outsourcingu i sam się tym zajmuję w odniesieniu do sprzedaży.

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej