PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-27 11:08:28
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:
    > "Sprzedac mieszkanie i kupic namiot w warszawie.
    > Zona - won z pracy, co ma sie kobita meczyc - w warszawie praca czeka
    > na ulicy.
    > Dzieci won ze szkoly, starzy rodzice ktorym sie pomaga - won -
    > wszystko
    > do warszawy zabierac"

    A co tu ci odpisywac jak ty i Marek zyjesz w kregu niemoznosci. Wszystko
    jest zle, tylko ja jestem fdobry i pracodawca mnie nie chce wziac.
    Nie widze powodu, zeby zaczac szukac pracy w Warszawiie - jak znajdzie
    sciagnac rodzine - nawet sprzedac dom. PRzeciez jesli nie ma pieniadzy - to
    zacznie zalegac z czynszem i straci to mieszkanie tak czy inaczej.
    I nie mowie od razu do Warszawy - pisze przeciez do kazdego wiekszego miasta
    w okolicy gdzie moze byc praca.
    Tysieace ludzie tak robi - i jest ok. Dlaczego nimby MArek ma tak nie
    zrobic? Bo co?