PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-27 11:48:00
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:c43ngv$o5v$1@news.onet.pl...

    > m.in. w Warszawie. Czytaj dokladniej zanim bedziesz probowal byc smieszny.
    > Zabrac lewe renty, zeby zmniejszyc podatki - zle.
    > Uelastycznic prawo pracy, zeby mozna bylo szybko zwalniac i zatrudniac -
    > zle.
    > Przeprowadzic sie do miejsca, gdzie moze byc wieksza szansa na prace -
    zle.

    > Wasze rozwiazanie:
    > panstwo ma zapewnic miejsce pracy z godna placa (czyli srednia co najmniej
    > krajowa), blisko miejsca pracy, zgodnie z kwalifikacjami.
    > Tez mi realnosc.

    wychodze, spiesze sie zbierac podpisy na liste UPR :)))

    Pieprzysz panie bankowiec i wkladasz mi w usta wypowiedzi ktorych nie
    mowilem
    Ja stwierdzam fakty i nie widze rozwiazania w chwili obecnej,poza
    liberalizmem gospodarczym, a ty przypisujesz mi rozwiazania Marka.
    Twoje rozwiazania sa z kosmosu nie pasujace dla tej grupy wiekowej i
    kwalifikacyjnej
    Bylbys swietnym lekarzem, ktos ma gruzlice a ty leczysz go na biegunke

    pozniej pogadamy, pa

    ---