PracaGrupypl.praca.dyskusjeproblemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych › Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
  • Data: 2004-03-28 13:30:12
    Temat: Re: problemy aktywizacji pracy osób bezrobotnych
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c46h27$85i$1@inews.gazeta.pl...

    > Od pewnego wieku, powrót do pracy coraz bardziej ociera się o sztuki
    cyrkowe
    > i magiczne.
    > Mimo, że byłem i od sprzętu, i od sieci, i od systemów, i od baz danych,
    > i od help desku, i od wdrożeń, i od pisania programów, etc. etc.,
    > to nie mogę się nigdzie załapać, bo potencjalni pracodawcy potrzebują do
    > innego sprzętu, do innych sieci, do innych systemów, do innych programów,
    > do innego help desku, do innych baz danych, do wdrażania innych programów,
    > do pisania w innych językach, z innym wykształceniem, w innym wieku, etc.
    etc.

    No coz...ja od mgr inz. zootechnika wyewoluowalem poprzez rozne stadia
    posrednie do czegos zblizonego i rowniez niestety okazalo sie, ze jest to
    slepa odnoga :))))
    A mialem cholera mozliwosc zostac na mojej alma mater na asystenturze - trzy
    osoby z roku zostaly, ani lepsi ani gorsi ode mnie, nikt z nich nie ma
    obecnie nizej docenta - szkola kolejnych bezrobotnych i maja wszystko w
    de....
    Sie mi zachcialo normalnej pracy szukac :))
    :))))))
    pzdr
    Krzysztof
    > Marek