PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca PL a hipermarkety

  • 21. Data: 2005-02-01 08:41:08
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
    news:5SGLd.24312$2e4.891@news.chello.at...

    > Tak, rozumiem co masz na myśli. Jednak ja osobiście zawsze biorę
    > poprawkę na to, że to jest internet. Często słowo pisane zupełnie może
    > być inaczej odebrane przez czytającego wyłącznie przez to że właśnie
    > nie ma się kontaktu wzrokowego i słuchowego,

    Dlaczego wysiłek w osiągnięciu komunikacji przerzucasz wyłącznie na
    odbiorcę?
    Człowiek inteligentny dopasowuje swoją wypowiedź do kanału, jakim ją
    przekazuje.

    Sigurd

  • 22. Data: 2005-02-01 09:08:55
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

> [...]
    > odbiorcę?
    > Człowiek inteligentny dopasowuje swoją wypowiedź do kanału, jakim ją

    Nie przerzucam wyłącznie na odbiorce, a jedynie zwracam uwage na to by było
    odrobinę elastyczniejszy. A stwierdzenie "Człowiek inteligentny dopasowuje
    swoją wypowiedź do kanału, jakim ją przekazuje" jest zbyt górnolotne w tym
    przypadku :)

  • 23. Data: 2005-02-01 09:10:58
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > A stwierdzenie "Człowiek inteligentny
    > dopasowuje swoją wypowiedź do kanału, jakim ją przekazuje" jest zbyt
    > górnolotne w tym przypadku :)

    Bo?

    Sigurd

  • 24. Data: 2005-02-01 09:35:55
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Tak mi się przypomniało - kiedyś miałam prawie idealnego szefa, był jak
    > dobry kumpel, naprawde świetnie nam sie współpracowało. Miał tylko jedną,
    > bardzo poważną wadę - potrafił nie wypłacać pensji przez nawet 3 miesiące :D
    > Odeszłam od niego ;)

    Na pewno wiele stracił :).
    Nie jestem kumplem, chociaż stwarzam ma sztucznych barier. Ale
    pracownik nawet będąc na Ty doskonale zdaje sobie sprawę kto jest
    szefem.
    Nie wypłacam pensji (z wyjątkiem paru osób) - organizuję i prowadzę biura
    handlowe dla swoich zleceniodawców. Pracownicy dostają od nich pensje.

  • 25. Data: 2005-02-01 09:39:08
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > chociaż stwarzam ma sztucznych barier
    Miało być "nie stwarzam sztucznych barier" :).

  • 26. Data: 2005-02-01 10:06:33
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > Miało być "nie stwarzam sztucznych barier" :).

    Domyśliłam się :)
    A co do bycia szefem - kumplem i byciem na ty, oczywiście dobra sprawa,
    jednak wyłącznie pod warunkiem, że pracownik pamięta, iż mimo, że jest z
    szefem na ty, to jest to jednak szef. Sama byłam świadkiem, jak pracownik
    sądząc że skoro mówi do bossa po imieniu to może się do niego odezwać jak do
    starego kumpla podczas popijawy w pubie.. oj, bardzo to nieładnie mi
    brzmiało... No ale to wszysko zależy od relacji w firmie, kultury firmy itd.

  • 27. Data: 2005-02-01 16:03:12
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Shady w news:JwILd.24421$2e4.5850@news.chello.at napisał(a):

    > A co do bycia szefem - kumplem i byciem na ty, oczywiœcie dobra
    > sprawa, jednak wyłšcznie pod warunkiem, że pracownik pamięta,
    > iż mimo, że jest z szefem na ty, to jest to jednak szef.

    Przełożony zaproponował mi dwukrotnie przejście na "ty". Pozostałem jednak
    przy oficjalnych formach. Uważam, że tak jest lepiej. Gdzieś prywatnie
    owszem, ale w pracy jednak lepiej tego unikać. Między innymi dlatego, że
    moim zdaniem łatwiej przekroczyć pewną granicę. Ale nie stanowi to reguły.
    Czuję, że możliwa jest sytuacja w której taki układ byłby przeze mnie do
    zaakceptowania.

    pozdrawiam
    Greg

  • 28. Data: 2005-02-01 16:05:33
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Tomasz Brzeziński w news:ctnhba$qsi$1@news.onet.pl napisał(a):

    > Bo?

    Z punktu widzenia kogoś, kto przygląda się dyskusji z boku - bo akurat ten
    kanał temu nie sprzyja ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 29. Data: 2005-02-02 19:49:57
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    >:D
    >
    >Na pewno wiele stracił :).
    >Nie jestem kumplem, chociaż stwarzam ma sztucznych barier. Ale
    >pracownik nawet będšc na Ty doskonale zdaje sobie sprawę kto jest
    >szefem.

    Robisz sobie na tej grupie swietny PR jako pracodawcy - przynajmniej jak dla
    mnie. Szkoda, ze nie podajesz prawdziwego adresu/danych. Moze ktos chcialby je
    sobie zapamietac.

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 30. Data: 2005-02-02 21:35:10
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Robisz sobie na tej grupie swietny PR jako pracodawcy - przynajmniej jak dla
    > mnie. Szkoda, ze nie podajesz prawdziwego adresu/danych. Moze ktos chcialby je
    > sobie zapamietac.
    A dziękuję. Jak to świat się zmienia: nie tak dawno napisałaś, że w
    żadnym przypadku nie chciałabyś pracować u mnie ;).
    Nie podaję adresu, bo:
    1. nie mam wielkich problemów z naborem, większy z ludźmi mającymi o
    sobie wielkie mniemanie na wstępie i nikłą chęć do pracy nad sobą po
    zatrudnieniu...
    2. jeśli robię nabory, to głównie handlowców o dość specyficznych
    walorach, a - jak możesz zauważyć - wszelkiej maści sprzedaż jet na
    tej grupie w głębokim poważaniu (90% to chyba informatycy). No, ale do
    tego konieczne są duże umiejętności... Jak dla mnie, sprzedaż jest OK,
    bo daje możliwości. To tylko moje prywatne zdanie.
    3. nabory przeprowadzam prawie zawsze pod "marką" mojego kolejnego
    zleceniodawcy, dla którego organizuję aktualnie sieć sprzedaży lub
    biura handlowe, więc moje dane i tak nie będą się liczyły.
    4. jeśli ktoś napisze w odpowiedzi, że chce mój adres faktyczny, podam
    bez problemu na życzenie.
    5. niekoniecznie wszystkie moje poglądy moga się podobać obecnym lub
    przyszłym zleceniodawcom. A że jestem trochę znany np. w branży
    finansowej, więc mi "niezręcznie"...
    6. kiedyś "działałem" tu pod własnym adresem, potem pisałem adres z
    [at] zamiast @ i zawsze kończyło się to dla mnie zalewaniem przez spam
    i wirusy. Na dzień dzisiejszy to zawsze ponad 50 takich listów.
    A mam własną domenę i nie mogę sobie pozwolić na ciągłe zmiany adresu.
    Jak z kolei dałem na pracy oferowanej ogłoszenie z bezpłatnym adresem
    (dla ograniczenia spamu) napisano: firma kogucik, bo bezpłatny e-mail.
    :(.