PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Toyocie

  • 1. Data: 2005-01-30 17:23:46
    Temat: Praca w Toyocie
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    Witajcie mam przed sobą druk do wypełnienia odnośnie pracy w toyocie.

    Musze napisać między innymi:

    Oczekiwania Związane z pracą w toyocie oraz Dodatkowe informacje o
    kandydacie.

    Mozecie coś podpowiedzieć co można wpisać?

  • 2. Data: 2005-01-30 17:51:11
    Temat: Re: Praca w Toyocie
    Od: Adam <k...@p...gf>

    M.P napisał(a):
> [...]
    >
    > Oczekiwania Związane z pracą w toyocie oraz Dodatkowe informacje o
    > kandydacie.
    >
    > Mozecie coś podpowiedzieć co można wpisać?

    to zalezy w jakiej toyocie w yarisie malo miejsca bedzie nie warto

  • 3. Data: 2005-01-30 19:24:48
    Od: "M.P" <s...@w...pl>

    W toyocie w strefie ekonomicznej w Wałbrzychu (produkcja skrzyń biegów)

    Ale najbardziej chodzi mi o to co napisąłem na początku czyli co moge
    napisac w 2 rubrykach wcześaniej podanych przezemnie.

  • 4. Data: 2005-01-30 23:11:08
    Od: Adam <k...@p...gf>

    M.P napisał(a):
    > W toyocie w strefie ekonomicznej w Wałbrzychu (produkcja skrzyń biegów)
    >
    > Ale najbardziej chodzi mi o to co napisąłem na początku czyli co moge
    > napisac w 2 rubrykach wcześaniej podanych przezemnie.

    pisz co myslisz proste ... czego oczekujesz, kasy, rozmowy, zabawy,
    stabilnosci, i tak nikt na to nie patrzy bo kazdy wpisuje jakies bzdety
    z psychologi za 2 zl