PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracodawca PL a hipermarkety

  • 31. Data: 2005-02-02 22:01:18
    Temat: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-02, Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl> wrote:
    > A mam własną domenę i nie mogę sobie pozwolić na ciągłe zmiany adresu.
    > Jak z kolei dałem na pracy oferowanej ogłoszenie z bezpłatnym adresem
    > (dla ograniczenia spamu) napisano: firma kogucik, bo bezpłatny e-mail.
    Jeżeli masz własną domenę, to na potrzeby rekrutacji możesz założyć alias,
    np. praca20050214@domena. Po zakończonej rekrutacji alias kasujesz.
    Moim zdaniem całkiem sensowne rozwiązanie, ale YMMV[1] :)

    Pozdrawiam
    Czesiu

    [1] Your Mileage May Vary
    --
    zaoszczędzona benzyna napędza motory tak samo dobrze, jak zaoszczędzony cement
    wiąże zaoszczędzone cegły

  • 32. Data: 2005-02-02 22:30:10
    Od: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>

    > Jeżeli masz własną domenę, to na potrzeby rekrutacji możesz założyć alias,
    Tak robię. Co nie oznacza, że chroni w 100% przed spamem. Po
    ogłoszeniu nawet na adresy zamieszczone tylko na www (chronione niby
    przez jscript) przychodzi spam.

  • 33. Data: 2005-02-03 19:21:33
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Jan Kowalski napisal

    >dla
    >je
    >A dziękuję. Jak to świat się zmienia: nie tak dawno napisałaś, że w
    >żadnym przypadku nie chciałabyś pracować u mnie ;).

    Ja nie :) ale sa tacy, ktorym sensownie mozna by Ciebie polecic i nawzajem, bo
    utrzymuje kontakty z czasow ph z aktywnymi ph. Jednak pytania nie bylo - jesli
    chcesz sie raczej chronic przed ilosciami aplikantow, nie ma sprawy.

    I.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl