PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Date: Tue, 01 Feb 2005 10:06:33 GMT

    > Miało być "nie stwarzam sztucznych barier" :).

    Domyśliłam się :)
    A co do bycia szefem - kumplem i byciem na ty, oczywiście dobra sprawa,
    jednak wyłącznie pod warunkiem, że pracownik pamięta, iż mimo, że jest z
    szefem na ty, to jest to jednak szef. Sama byłam świadkiem, jak pracownik
    sądząc że skoro mówi do bossa po imieniu to może się do niego odezwać jak do
    starego kumpla podczas popijawy w pubie.. oj, bardzo to nieładnie mi
    brzmiało... No ale to wszysko zależy od relacji w firmie, kultury firmy itd.