PracaGrupypl.praca.dyskusjepracodawca PL a hipermarkety › Re: pracodawca PL a hipermarkety
    From: Jan Kowalski <j...@k...nie-istnieje.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracodawca PL a hipermarkety
    Date: Wed, 2 Feb 2005 22:35:10 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Robisz sobie na tej grupie swietny PR jako pracodawcy - przynajmniej jak dla
    > mnie. Szkoda, ze nie podajesz prawdziwego adresu/danych. Moze ktos chcialby je
    > sobie zapamietac.
    A dziękuję. Jak to świat się zmienia: nie tak dawno napisałaś, że w
    żadnym przypadku nie chciałabyś pracować u mnie ;).
    Nie podaję adresu, bo:
    1. nie mam wielkich problemów z naborem, większy z ludźmi mającymi o
    sobie wielkie mniemanie na wstępie i nikłą chęć do pracy nad sobą po
    zatrudnieniu...
    2. jeśli robię nabory, to głównie handlowców o dość specyficznych
    walorach, a - jak możesz zauważyć - wszelkiej maści sprzedaż jet na
    tej grupie w głębokim poważaniu (90% to chyba informatycy). No, ale do
    tego konieczne są duże umiejętności... Jak dla mnie, sprzedaż jest OK,
    bo daje możliwości. To tylko moje prywatne zdanie.
    3. nabory przeprowadzam prawie zawsze pod "marką" mojego kolejnego
    zleceniodawcy, dla którego organizuję aktualnie sieć sprzedaży lub
    biura handlowe, więc moje dane i tak nie będą się liczyły.
    4. jeśli ktoś napisze w odpowiedzi, że chce mój adres faktyczny, podam
    bez problemu na życzenie.
    5. niekoniecznie wszystkie moje poglądy moga się podobać obecnym lub
    przyszłym zleceniodawcom. A że jestem trochę znany np. w branży
    finansowej, więc mi "niezręcznie"...
    6. kiedyś "działałem" tu pod własnym adresem, potem pisałem adres z
    [at] zamiast @ i zawsze kończyło się to dla mnie zalewaniem przez spam
    i wirusy. Na dzień dzisiejszy to zawsze ponad 50 takich listów.
    A mam własną domenę i nie mogę sobie pozwolić na ciągłe zmiany adresu.
    Jak z kolei dałem na pracy oferowanej ogłoszenie z bezpłatnym adresem
    (dla ograniczenia spamu) napisano: firma kogucik, bo bezpłatny e-mail.
    :(.