PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!

  • 11. Data: 2005-07-17 16:02:14
    Temat: Re: praca - odpowiedzialnosc - stanowisko ?!
    Od: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Dnia Sat, 16 Jul 2005 18:06:26 +0200, jaspis <j...@W...gazeta.pl>
    napisał:

    > Hmm... drobiazgiem to nie jest. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze jesli
    > ktos
    > nie umierozpoznac falszywek (a jest ich sporo na rynku) to placi z
    > wlasnej
    > kasy. I zalozmy, ze pan X zarabia 1000zl a w ciagu mieciaca mial
    > powiedzmy
    > falszywke 200zl i 50zl... no to dostanie pensji 750zl. dodac nalezy ze
    > nie ma
    > On doswiadczenia i zapewne sie nie raz pomyli na kasie. Bedzie to za
    > pewne niedobor ktory bedzie musial uzupelnic z wlasnej pensji.

    Dokladnie!.
    Jednym slowem pojdzie BEZ WYPLATY!
    I tego sie po prostu boje!. Po prostu mnie na to nie stac!. Bardzo dobrze
    to opisales na tym przykladzie! Zeby to jeszcze bylo "tylko" 250 PLN. Tam
    przewija sie taka kasa ze pomylka na kilkaset moze sie zdarzyc CO DZIEN.
    > Jana Twoim miejscu dalabym do podpisania takowe pismo. Poza tym z tego co
    > pamietam osoba bedaca na kasie powinna miec przeszkolenie kasjerskie
    > (chodzi o falszywki).

    I tak zrobie!
    Dziekuje za rade

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

  • 12. Data: 2005-07-22 09:28:20
    Od: "kantor" <k...@z...olsztyn.pl>

    Użytkownik ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:op.st2em4cgdcsid0@biernus...
    > Dnia Sat, 16 Jul 2005 23:15:55 +0200, gromax <gromax@NOSPA_M.interia.pl>
    > napisał:
    [ciach]
    > Dokladnie tak lecz... on nie jest wlascicielem on jest tylko moim
    > przelozonym. Wiec kwestie pieniedzy ma w d.... no nie sa one u niego na I
    > miejscu ;D Przeciez to nie jego pieniadze!

    U mnie w firmie wygląda to inaczej.
    Mam instrukcję stanowiskową, która zawiera zakres odpowiedzialności i
    kompetencji.

    Zdecydowanie nie zgodził bym się na objęcie etatu niezgodnego z moim
    angażem - a taka sytuację masz....

    pozdrawiam
    kantor