PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot kosztow podrozy.

  • 1. Data: 2005-07-15 18:51:10
    Temat: Zwrot kosztow podrozy.
    Od: "Jacek" <c...@n...co>

    Wyslalem do pracodawcy wymowienie umowy o prace w trybie 1 tygodnia.
    Umowa o prace zawierala miejsce wykonywania pracy: Wroclaw, woj
    zachodniopomorskie i lubuskie.
    Pracodawca w momencie otrzymania wymowienia wezwal mnie do odstawienia
    samochodu do firmy we Wroclawiu.
    Po odstawieniu auta wrocilem do domu (Szczecin) pociagiem. Pracodawca nie
    chce mi zwrocic za bilet kolejowy-mowiac, ze sie nie nalezy. Wymowienie
    konczy sie w przyszlym tygodniu-do tego czasu pozostaje na urlopie(rozpoczal
    sie dzien po powrocie).
    Czy jest obowiazek zwrotu kosztów przejazdu ?

    Jacek

  • 2. Data: 2005-07-15 19:00:46
    Temat: Re: Zwrot kosztow podrozy.
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 15 Jul 2005 20:51:10 +0200, "Jacek" <c...@n...co>
    zakodował:

    >Wyslalem do pracodawcy wymowienie umowy o prace w trybie 1 tygodnia.

    Nie ma takiego trybu.

    >Umowa o prace zawierala miejsce wykonywania pracy: Wroclaw, woj
    >zachodniopomorskie i lubuskie.
    [...]
    >Czy jest obowiazek zwrotu kosztów przejazdu ?

    Nie, bo nie byłeś na delegacji - nie wyjechałeś poza teren wykonywania
    swojej pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-07-15 19:11:47
    Od: "Jacek" <c...@n...co>

    > Pięknego dnia Fri, 15 Jul 2005 20:51:10 +0200, "Jacek" <c...@n...co>
    > zakodował:

    > Nie ma takiego trybu.

    byl zawarty w umowie o prace

  • 4. Data: 2005-07-15 20:45:34
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 15 Jul 2005 21:11:47 +0200, "Jacek" <c...@n...co>
    zakodował:

    >byl zawarty w umowie o prace

    Postanowienia umowy gorsze dla pracownika od postanowień KP są
    nieważne.
    Trzeba niezłego adwokata, żeby udowodnić, że takie postanowienie było
    w momencie podpisywania umowy lepsze dla pracownika.