PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Marna oferta, ale potrzebna kasa" czyli jak szukacie pracy będąc już zatrudnionym/ną

  • 1. Data: 2005-07-16 08:55:59
    Temat: "Marna oferta, ale potrzebna kasa" czyli jak szukacie pracy będąc już zatrudnionym/ną
    Od: "Michał T" <lotnick[NOłsPAm]@epf.pl>

    Witam!
    Pan X dostaje pracę w firmie XX. Zdaje sobie sprawę, że nie jest to praca
    jego marzeń i wie, że podejmie ją, bo potrzebuje kasy. Jednocześnie pan X
    planuje cały czas szukać czegoś lepszego, wysyła aplikacje, odbiera telefony
    od potencjalnych pracodawców.
    Przychodzi czas umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną-jest problem,bo
    firma XX tak jak i nowa firma pracują tylko w godzinach rannych....Załóżmy,
    że jednak się dogadali i nowa firma chce go przyjąć, ale pan X jest związany
    umową z firmą XX i tak łatwo się nie da, a nowa firma chce pana X, ale
    już....

    Inaczej mówiąc pytam o wasze doświadczenia z poszukiwaniem pracy, o to jak
    koliduje z tym obecna praca.
    Jestem od niedawna absolwentem, jeszcze mam nadzieję na pracę w wymarzonym
    zawodzie i za godne pieniądze. Póki nie znalazłem TEJ MOJEJ PRACY chciałbym
    jednak pracować na jakimś zbliżonym stanowisku.
    Jak szukac pracy będąc na stażu, jaką umowę podpisać jeśli pracodawca
    nie kwapi się z podaniem przyszłych możliwości zarobkowych (w jednej firmie
    zaproponowano mi minimalna płacę na początek, a potem 'zobaczymy' - nie dało
    się konkretnie rozmawiać).

    Ciekaw jestem Waszych doświadczeń,
    pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2005-07-16 12:07:48
    Od: "mario" <a...@w...moj.mail>

> [...]
    firmie
    > zaproponowano mi minimalna płacę na początek, a potem 'zobaczymy' - nie

    witam

    ja byłem na stażu i nie miałem problemów, pracodawca dawał mi wolne na czas
    rozmów kwalifikacyjnych, z tego co wiem nie którzy żadają potwierdzenia ze
    byłaeś na rozmiwe, jakis podpis pod pisemkiem czy cos, a jesli chodzi o
    rozmowy w czasie pierwszej pracy, to jest maly problem bo na okresie probnym
    (3 miesiace) nie masz urlopu, ale jest tez ten plus, ze jesli jakos
    znajdziesz inna prace to maxymalnie masz 2 tygodnie wypowiedzenia :)

    pozdrawiam, udanych poszukiwan, tez szukam:)

  • 3. Data: 2005-07-16 14:12:58
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mario" <a...@w...moj.mail> napisał w wiadomości
    > rozmowy w czasie pierwszej pracy, to jest maly problem bo na okresie
    probnym
    > (3 miesiace) nie masz urlopu, ale jest tez ten plus, ze jesli jakos

    Naprawdę? Możesz podać podstawę prawną takiego twierdzenia?

    L.