PracaGrupypl.praca.dyskusje › Telepraca

  • 1. Data: 2005-07-16 08:58:46
    Temat: Telepraca
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Czy jest kotoś, kto wie, gdzie można szukać telechatek lub innych
    telecentrów, w których znalazlbym zlecenia odpowiednie dla biologa z wyższym
    wykształceniem?
    Chcę pomóc samotnej matce wychowujacej dziecko w trunych warunkach
    materialnych.
    Będę wdzięczny za każdą informację...

    pozdrawiam
    michał

  • 2. Data: 2005-07-16 16:59:12
    Temat: Re: Telepraca
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wyższym
    > wykształceniem?
    > Chcę pomóc samotnej matce wychowujacej dziecko w trunych warunkach

    Michal, a moglbys wytlumaczyc co to mialaby byc za praca i czy Ty/ona
    chce(sz) tylko dorobic, zmienic czy szuka(sz) pracy?

    FotoHolic

  • 3. Data: 2005-07-17 08:44:02
    Od: "michal" <6...@g...pl>

    Użytkownik "FotoHolic" napisał w wiadomości:

    > wyższym
    >
    > Michal, a moglbys wytlumaczyc co to mialaby byc za praca i czy Ty/ona
    > chce(sz) tylko dorobic, zmienic czy szuka(sz) pracy?

    Moja dobra znajoma jest po rozwodzie. Mieszka w małej mijscowości z
    kilkuletnia córką i rodzicami. Jest w bardzo trunej sytuacji, bo nie ma
    pracy, a rodziców nie stać na jej utrzymanie. Jest bliska załamania...
    Znajoma jest doktorem nauk biologicznych. Ma za sobą wieloletnią pracę w
    Laboratorium Pracowni Immunologicznej w Dolnośląskim Centrum Pediatrycznym
    im. Janusza Korczaka we Wrocławiu. Zna biegle język angielski. Moze
    tłumaczyć fachowe teksty.

    Słyszałem, że w rozwijającej się coraz bardziej formie zatrudniania lub
    świadczenia usług czyli telepracy, można znaleźć odpowiedzialne zajęcie w
    każdej dziedzinie. Nie wiem tylko, jak dotrzeć do źródeł takich informacji.
    Jeśli mógłbyś tutaj jakoś pomóc...

    pozdrawiam
    michał