PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 31. Data: 2004-02-22 23:45:33
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t403929c9i3d13n3e8%sal@hell.hell.pl...

    > Tak naprawdę, to ten formularz nie zmieni nic. Chyba, że będzie wpisywał
    sam
    > dane za pracodawców (niestety).
    > Ostatnio coraz bardziej skłaniam się do odsyłania samego urla do FAQ przy
    > niepoprawnych ogłoszeniach. Dlaczego?
    > Bo 90% tych, którym wysyłam tego urla (+ dokładny opis co jest nie tak) w
    > ogóle nie zagląda do FAQ, tylko czyta moją informację. A potem zaczyna się
    > niekończąca korespondencja i inne takie...

    Wydaje mie sie, ze jesli w odpowiedzi bedzie odeslanie do formularza (bez
    bazy, tylko porzadkujacego pola do wysylki maila i wymagajacego wypelnienia
    wszystkich pol) w formie zblizonej do takeij jak zaproponowalem, to nie
    stanie sie nic zlego.
    Praca oferowana jest specyficzna grupa. ZALEZY nam, aby ogloszenie na nia
    trafilo.
    Ludzie w necie sa bardziej przyzwyczajenie do wypelniania formularzy (ktore
    przy wysylce odpowiedza - "nie wypelnione pole adres pracodawcy") niz do
    zmieniania kodowania itp.
    Wiele osob wysylajacych ogloszenia czyni to okazjonalnie, czasem nawet z
    komputera i konta znajomego.

    Swoje proby wysylek na prh najlepsze opisalem. sadze, ze moja reakcja nie
    jest nietypowa.
    Tyle ze i mi, i moderatorowi i czytajacym tamta grupe "zwisa" czy trafi na
    nia jeszcze jeden post czy nie.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > --
    > Przemysław Maciuszko

    ---

  • 32. Data: 2004-02-23 21:08:28
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    A potem zaczyna się
    > niekończąca korespondencja i inne takie...

    Przemek, nie daj się tym hienom. Jeden z drugim palant nie potrafi
    przeczytać paru prostych zdań instrukcji i potem zastosować się do niej, a
    wymagania co do kandydatów mają kosmicznie wysokie.

    Jeśli chodzi o standardy - niechaj każdy pyskacz wleje sobie do baku
    samochodu soku z marchwi i poczeka na efekt. Tyle, że standardem paliwa do
    aut jest zazwyczaj ropa lub benzyna, a dla usenetu m.in. netykieta.

    Wszystkim szczekającym kundelkom przypominam, iż korzystanie z internetu i
    grup dyskusyjnych jest przywilejem, nie przypisanym prawem. Pewne zasady i
    reguły zostały ustanowione przez mądrzejszych od was, lub poprzez
    głosowanie, jak stało się np. z p.p.o.

    Dodatkowo nadmienię, że moderator wykonuje swoją pracę nieodpłatnie w swoim
    czasie wolnym. Krytykować i wydawać polecenia lubi każdy, jednak nie widzę
    lasu rąk pragnących pomóc moderatorowi.

    Niestety, na bezcelowej dyskusji najbardziej tracą poszukujący pracy,
    żywotnie jej znalezieniem zainteresowani.

  • 33. Data: 2004-02-24 07:39:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >konkretnego. Choć to jest akurat szczegół. Gdybym dostał odpowiedź w
    >rozsądnym czasie to miałbym szansę coś załatwić.
    >
    >- Uważam również, że na grupie powinny się pojawiać ogłoszenia bez
    >ustawionego kodowania. Wiem, że użytkownicy linuxów będą mieli problem z ich
    >odczytywaniem, no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    >ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.
    >
    >Zresztą nie będę zgadywał. Moderator może pokusić się o analizę zwrotów,
    >które wysyła i o jakieś statystyki. Chodzi w sumie o to by tych ogłoszeń
    Ćwiczymy tematy zastępcze ? Grupa po prostu nie powinna być moderowana

  • 34. Data: 2004-02-24 07:41:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >ogóle nie zagląda do FAQ, tylko czyta moją informację. A potem zaczyna się
    >niekończąca korespondencja i inne takie...
    To może w ogóle nie odsyłaj ? Albo jeszcze lepiej, przestań ją moderować ?

  • 35. Data: 2004-02-24 07:42:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    > Na upartego można by odsyłać z miejca - jak coś nie gra
    >to w odpowiedzi formułka + adres formularza.
    > Inne rozwiązanie to periodyczne umieszczanie na liście...
    To nie jest lista tylko grupa, chora grupa

  • 36. Data: 2004-02-24 08:48:13
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-24 08:39, osoba przedstawiająca się jako "Konik Bujany"
    napisała co następuje:

    > Ćwiczymy tematy zastępcze ?

    Proszę oto temat zastępczy. Precz z tym html-em. Nie wiem kim jest ten
    Trzcionkowski z Twojego linku ale nie czytaj go więcej. Na grupach się
    html *NIE* używa. Wszystki niby-zalety html opisane w tym linku można
    realizować z powodzeniem w text/plain mając jedynie dobry i poprawnie
    skonfigurowany czytnik news.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 37. Data: 2004-02-24 10:13:37
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

  • 38. Data: 2004-02-24 11:43:28
    Od: na przykład Janek <k...@p...org>

    Hej Konik, ja sie odszczekuje juz dlugo i nic nie zmienia, poddalem sie

    biedny Moderator bo zapracowany i za darmo

    potem czytam ze 90% odsyla ???

    boki zrywam

    traci swoj podstawowy sens - informacji szybkiej i odpowiednio skierowanej

    a alternatywna grupe nielatwo rejestrowac o czym uprzejmie sam Pan Przemyslaw
    informuje

    pozdrawiam

    Wesoły Piesek

  • 39. Data: 2004-02-25 08:15:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

> [...]
    >grup dyskusyjnych jest przywilejem, nie przypisanym prawem. Pewne zasady i
    >reguły zostały ustanowione przez mądrzejszych od was, lub poprzez
    PLONK

  • 40. Data: 2004-02-25 09:18:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Konik Bujany" <k...@p...invalid> znów zaczął trollowac w htmlu.