PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 1. Data: 2004-02-19 12:38:41
    Temat: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "Jacek Ściubisz" <j...@c...pl>

    Może nie mam racji, więc proszę mnie poprawić.
    Mam pewien problem z moderatorem grupy pl.praca.oferowana, i o ile mogę
    sobie z tym poradzić to innych pracodawców może to skutecznie zniechęcić.

    Od zeszłego tygodnia (piątek) staram się wysłać ogłoszenie o pracę na
    wspomnianą grupę.
    Za pierwszym razem po, dwóch dniach otrzymuję odpowiedź, że mam złe
    kodowanie znaków i że brak jest informacji o formie zatrudnienia. Rozumiem,
    usuwam wszystkie polskie znaki, bo wydaje mi się że kodowanie mam ustawione
    poprawnie (co zaraz się pewnie okaże). Formę zatrudnienia dopisuję, bo
    chociaż chciałem zostawić to sobie do negocjacji, to rozumiem co to jest
    wymóg.

    Tego samego dnia wysyłam drugie poprawione zgłoszenie. Odpowiedź dostaję o
    19:00 dnia następnego. "...ogłoszenie jest nieczytelne...", faktycznie
    zapomniałem o jednej literce w słowie "pełen". Poprawiam, choć nie bez
    nerwów, bo zaznaczyłem w ogłoszeniu, że potrzebuję kogoś PILNIE do końca
    tego tygodnia.

    Na następny dzień (wtorek) wysyłam ogłoszenie ponownie i dziś (czwartek)
    dostaję identyczną odpowiedź. Już zacząłem pisać pikantny list do
    moderatora, ale mnie oświeciło i sam znalazłem problem - polska literka w
    moim nazwisku w polu "OD", w nagłówku ogłoszenia.

    No i teraz pytania:
    Jeżeli to automat odpowiada na obecność polskich znaków w ogłoszeniu to
    czemu trzeba na nią czekać dwa dni?
    Jeżeli ktoś tam siedzi i wieczorami sobie to sprawdza to może powinien już
    iść na emeryturę, albo rentę?
    Jeżeli ktoś moderuje grupę, to czy nie może zmienić jednej literki na
    odpowiednie kodowanie, albo czy nie ma do tego jakichś automatów?
    Ilu ludzi mniej znających się na temacie zrezygnowało z zamieszczenia swoich
    ogłoszeń na tej grupie?
    No i podstawowe pytanie. Czy ta konkretna grupa faktycznie powinna być
    obwarowana tyloma wymogami co do ogłoszeń?
    Czy dla ludzi, którzy szukają pracy forma ogłoszeń faktycznie jest taka
    ważna? Czy mamy tu doczynienia z przerostem formy nad treścią?

    Jestem dziwny, czy faktycznie trzeba coś z tym zrobić?

    Jacek Ściubisz

  • 2. Data: 2004-02-19 12:50:33
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Jacek Ściubisz" <j...@c...pl> wrote:

    > Jeżeli ktoś moderuje grupę, to czy nie może zmienić jednej literki na
    > odpowiednie kodowanie, albo czy nie ma do tego jakichś automatów?

    Nie może. Moderator nie ma możliwości zmiany w artykułach.

    > No i podstawowe pytanie. Czy ta konkretna grupa faktycznie powinna być
    > obwarowana tyloma wymogami co do ogłoszeń?

    Jak już wspominałem wielokrotnie - zawsze można dyskutować o tym właśnie na
    tej grupie (o wymaganiach.)

    > Jestem dziwny, czy faktycznie trzeba coś z tym zrobić?

    Co zaś do meritum sprawy:
    1. Nie masz w ogóle zdefiniowanego kodowania
    2. Kawałki Twojego ogłoszenia zawierające krzaki:

    - rozpoznawanie nowych technologii pod kontem mozliwo?ci ich wykorzystania,
    - bardzo dobrej znajomo?ci protoko?u TCP/IP, oraz uslug sieciowych,

    a także w danych kontaktowych.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2004-02-19 13:02:36
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Jacek Ściubisz napisał:
> [...]
    > sobie z tym poradzić to innych pracodawców może to skutecznie zniechęcić.
    >

    > Jestem dziwny, czy faktycznie trzeba coś z tym zrobić?

    Pare razy przesylalem forward rozne smieszne posty na p.r.h.najlepsze.
    Za kazdym razem dostawalem info od moderatora, dlaczego nie zamieszcza i
    co nalezy zmienic w sposobie przesylania.
    Ostatnio zazadano zebym zmienil program pocztowy, bo moj zagina linie w
    postach.
    Juz nic nie przesylam na p.r.h.najlepsze.
    Moze ten komentarz naswietli jaka moze byc reakcja czesci pracodawco.

    pzdr
    Krzysztof

  • 4. Data: 2004-02-19 13:21:26
    Od: Jacek Ściubisz <j...@c...pl>

    > Nie może. Moderator nie ma możliwości zmiany w artykułach.

    OK

    > Jak już wspominałem wielokrotnie - zawsze można dyskutować o tym

    > właśnie na tej grupie (o wymaganiach.)

    W takim razie:

    - Czas reakcji Moderatora jest stanowczo za długi.

    - Informacja zwrotna mogłaby zawierać informację o problemie z nagłówkiem i
    o całkowitym braku kodowania. W trzecim przypadku nie zawierała nic
    konkretnego. Choć to jest akurat szczegół. Gdybym dostał odpowiedź w
    rozsądnym czasie to miałbym szansę coś załatwić.

    - Uważam również, że na grupie powinny się pojawiać ogłoszenia bez
    ustawionego kodowania. Wiem, że użytkownicy linuxów będą mieli problem z ich
    odczytywaniem, no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    Zresztą nie będę zgadywał. Moderator może pokusić się o analizę zwrotów,
    które wysyła i o jakieś statystyki. Chodzi w sumie o to by tych ogłoszeń
    było jak najwięcej.

    Może to tylko ja mam problem !?

    Jacek Ściubisz

  • 5. Data: 2004-02-19 13:40:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Jacek Ściubisz <j...@c...pl> wrote:

    > - Czas reakcji Moderatora jest stanowczo za długi.

    Pracuję cały czas nad tym...

    > - Informacja zwrotna mogłaby zawierać informację o problemie z nagłówkiem i
    > o całkowitym braku kodowania. W trzecim przypadku nie zawierała nic

    Przecież zawiera informację o kodowaniu!

    > konkretnego. Choć to jest akurat szczegół. Gdybym dostał odpowiedź w
    > rozsądnym czasie to miałbym szansę coś załatwić.

    Niestety pomimo kilku uwag Pana ogłoszenie nadal jest (było?) niepoprawne.
    Śmiem więc wątpić.

> [...]
    > odczytywaniem, no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    > ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    Jeśli taka będzie wola użytkowników grupy. Natomiast zapisy w FAQ powstają
    po konsultacji na grupie.

    j.w.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2004-02-19 14:34:07
    Od: jelen <j...@s...org>

    On Thu, 19 Feb 2004 13:38:41 +0100, Jacek Ściubisz wrote:

    > Jestem dziwny, czy faktycznie trzeba coś z tym zrobić?

    czepiaja sie kodowania, a itak pojawiaja sie takie topici:
    =?iso-8859-2?Q?BDI/in=BFynier_procesu/woj._mazowieck
    ie/nr_ref._868-04?=
    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 7. Data: 2004-02-19 14:50:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    jelen <j...@s...org> wrote:

    > czepiaja sie kodowania, a itak pojawiaja sie takie topici:
    > =?iso-8859-2?Q?BDI/in=BFynier_procesu/woj._mazowieck
    ie/nr_ref._868-04?=

    I?
    Bo może nie rozumiem co złego jest w takim temacie.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2004-02-19 15:01:21
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Jacek Ściubisz wrote:
    > no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi
    > ustawieniami i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    zartujesz sobie? czemu mamy robic "uklony" w strone pseudo-standardow ????

    m.

  • 9. Data: 2004-02-19 15:17:21
    Od: "na przykład Janek" <k...@p...org>

    może po prostu ładować na dyskusje natychmiast (4 godziny ?) po braku na
    praca.oferowane

    ile mozna sie szarpac z moderatorem ???

    stale te same problemy

    tylko agencje nie mają problemów (no ale to ich praca)

    Grafton może rzucić wszystko, przeciętny pracodawca nie ma lekko :-D

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2004-02-19 15:29:00
    Od: g...@s...tpi.pl

    Jacek Ściubisz <j...@c...pl> wrote:

    > - Uważam również, że na grupie powinny się pojawiać ogłoszenia
    > bez ustawionego kodowania.

    Wiadomości zawierające ośmiobitowe znaki bez zadeklarowania ich kodowania
    IMO powinny być automatycznie usuwane.

    > no ale większość ludzi używa outlooka z domyślnymi ustawieniami
    > i można by zrobić ukłon w ich stronę.

    Odsyłając chociażby coś takiego:

    Narzędzia | Opcje | Wysyłanie | Format wysyłania do grup dyskusyjnych:
    Zwykły tekst, Ustawienia zwykłego tekstu: Format wiadomości: Mime,
    koduj tekst używając: Brak, zezwalaj na 8 bitowe znaki w nagłówkach:
    Wyłączone.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.net * Unique ID 616KAAX7S * SWL SP5-25-0730
    GG 1234 * GSM +48505439030 * g...@l...net.pl * g...@g...pl