PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prac

  • 1. Data: 2004-02-19 11:57:19
    Temat: dam prac
    Od: "Jurek H." <h...@o...pl>

    Takie oto ogłoszenie znalazłem w portalu .....cyt dosłowny:
    Zatrudnię wysokie kobietyoraz ludzi o bardzo niskim wzroście, tel. 0-605 974
    120
    a ja myślałem że juz niema podziału na kobiety i ludzi
    pozdrawiam kobiety i ludzi! jurekh`

  • 2. Data: 2004-02-19 12:15:20
    Temat: Re: dam prac [OT}
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik Jurek H. napisał:
> [...]
    > 120
    > a ja myślałem że juz niema podziału na kobiety i ludzi

    To zawolaj na ulicy "Czlowieku!!!!!!!!!!!" i zobacz kto sie obejrzy...;)

  • 3. Data: 2004-02-23 20:50:31
    Temat: Re: dam prac
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jurek H." <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    974
    > 120
    > a ja myślałem że juz niema podziału na kobiety i ludzi
    hej
    sformulowanie jest jak najbardziej poprawne
    wysokie kobiety - czyli tylko panie i do tego wysokie
    ludzi o bardzo niskim wzroscie - zarowno kobiety jak i mezczyzni i do tego
    b. niscy
    pozdrowienia
    myst