PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana - Moderator

  • 41. Data: 2004-02-25 09:27:04
    Temat: Re: pl.praca.oferowana - Moderator
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-25 09:15, osoba przedstawiająca się jako "Konik Bujany"
    napisała co następuje:

    > PLONK

    *PLONKa* to Ty dostajesz. Precz z tym html-em. Nie wiem kim jest ten
    Trzcionkowski z Twojego linku ale nie czytaj go więcej. Na grupach się
    html _NIE_ używa. Wszystki niby-zalety html opisane w tym linku można
    realizować z powodzeniem w text/plain mając jedynie dobry i poprawnie
    skonfigurowany czytnik news.

    --
    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\

  • 42. Data: 2004-02-25 09:45:23
    Od: na przykład Janek <k...@p...org>

    > Wszystkim szczekającym kundelkom przypominam, iż korzystanie z internetu i grup
    dyskusyjnych jest przywilejem,
    > nie przypisanym prawem. Pewne zasady i reguły zostały ustanowione przez
    mądrzejszych od was,
    > lub poprzez głosowanie, jak stało się np. z p.p.o.

    to chyba pracownik TPSA albo NASKu ?
    puść to o przywileju na szersze forum bo jestem przekonany, ze większość ludzi nie
    wie
    jakim przywilejem jest Internet

    a telefon jaki to przywilej ? :-D

    no nie wspomne o telewizji

    łaskawco, gdybym Cię znał, przybiegłbym ucałować skraj szaty z pokorą, w podzięce że
    mogę korzystać

    no i dołączyłbym podziękowania dla Dobrodzieja, który dla mojego dobra odcedza co się
    da

    sam nie wiem czemu władze zniosły cenzurę, ile teraz świństwa w prasie i książkach
    a jakie to niegramatyczne ?

    słyszeliście że podobno są książki takie, że całość to jedno zdanie i do tego nie
    wiadomo czy podrzędnie złożone czy inaczej ?
    no ale tytuł znaczący ma to "w poszukiwaniu straconego czasu" czy jakoś tak, chyba
    jakiegoś dresa z Francji, Prousta może ?

    nałóżmy sobie sami knebel i już jest lepiej, czujemy się bardziej u siebie wtedy

    pozdrawiam

    życzliwy

  • 43. Data: 2004-02-25 09:51:10
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-25 10:45, osoba przedstawiająca się jako "na przykład Janek"
    napisała co następuje:

    Szanowni Janku i Koniku czyli Janku Bujany.
    Wyłączcie tego html-a. Nie wiem kim jest ten Trzcionkowski z konikowego
    linku ale nie czytajcie go więcej. Na grupach się html _NIE_ używa.
    Wszystki niby-zalety html opisane w tym linku można realizować z
    powodzeniem w text/plain mając jedynie dobry i poprawnie skonfigurowany
    czytnik news.

    PW4B!

    --
    _ _ _

  • 44. Data: 2004-02-26 09:11:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Nie może. Moderator nie ma możliwości zmiany w artykułach.
    Jak to nie ma ? Może chodziło Ci o to, że nie jest upoważniony przez autora ?
    >Jak już wspominałem wielokrotnie - zawsze można dyskutować o tym właśnie na
    >tej grupie (o wymaganiach.)
    Można tylko po co ?
    >Co zaś do meritum sprawy:
    >1. Nie masz w ogóle zdefiniowanego kodowania
    Kodowania definiują specyfikacje a w artykułach jest tylko deklaracja
    >2. Kawałki Twojego ogłoszenia zawierające krzaki:
    >- rozpoznawanie nowych technologii pod kontem mozliwo?ci ich wykorzystania,
    >- bardzo dobrej znajomo?ci protoko?u TCP/IP, oraz uslug sieciowych,
    Powiedz, jak to rozkodowałeś jak nie miałeś deklaracji kodowania ?
    >a także w danych kontaktowych.
    Aha

  • 45. Data: 2004-02-26 09:19:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Pracuję cały czas nad tym...
    Ale nic z tego nie wynika i nie wyniknie bo pomysł moderowania jest chory. Zawsze
    spowoduje ono opóźnienia i zawsze ktoś będzie z tego niezadowolony.
    >Jeśli taka będzie wola użytkowników grupy.
    A skąd wiesz kto z tej grupy korzysta ?! Wiadomo tylko kto się pieni. Dalej,
    korzystający z tej grupy nic do niej nie wnoszą. Pasą się tylko. Tym którzy
    wnoszą odmawia się prawa do decydowania o zawartości. Totalny bezsens.
    >Natomiast zapisy w FAQ powstają
    >po konsultacji na grupie.
    Z kim ?

  • 46. Data: 2004-02-26 09:21:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >zartujesz sobie? czemu mamy robic "uklony" w strone pseudo-standardow ????
    Co masz na myśli ? Czyżbyś znał jakiś standard opisujący działanie niusów ? To
    ciekawe, bardzo ciekawe

  • 47. Data: 2004-02-26 09:22:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >W sumie to ma facet rację, czepianie się takiej dupereli jak nieustawione
    >kodowanie jest bez sensu. W końcu to grupa dla oferujących/poszukujących
    >pracy a nie dla nawiedzonych informatyków.
    To ma sens tyle, że nie w tym przypadku

  • 48. Data: 2004-02-26 09:28:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Z internetu korzysta wielu uzytkowników wielu systemów operacyjnych i wielu
    >programów. Daltego na usenecie obowiazuje pewien standard jakim jest
    >ustawienie prawidlowe kodowania.
    Kodowanie się deklaruje a nie ustawia
    >Jesli zamierzasz lamac te reguly albo bagatelizowac ich lamanie to
    >zachowujesz sie jak polski kierowca jezdzacy w UK po prawej bo przeciez "ta
    >droga jest dla jezdzacych po niej a nie nawiedzonych projektantów dróg"
    Dobry przykład na to jak nawiedzeni utrudniają innym życie

  • 49. Data: 2004-02-26 09:31:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    > Co do Outlooka - polecam Mozillę. Darmowe, świetne narzędzie.
    >Nie trzeba instalować skanera poczty. Najnowsza wersja jest szybka
    >ładna i przyjema.
    Nie potrzebujemy pseudo-rad

  • 50. Data: 2004-02-26 09:32:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    > No aż tak pięknie to nigdy nie będzie. Chodzi o to, że i tak trzeba
    >przeczytać i klepnąć. Chodziło mi o to, że można wypełnić prostą formę
    >z danymi w stylu "miejsce pracy" - wybór z listy itp. Tu można dodać
    >pełen opis czego się oczekuje w każdym z pól z ewentualnym prostym
    >przykładem. ....
    I reklamkę. Bez niej cała zabawa nie ma dla bawiących sensu