PracaGrupypl.praca.dyskusje › zycie we wroclawiu

  • 1. Data: 2004-02-19 12:25:26
    Temat: zycie we wroclawiu
    Od: " zenek" <z...@g...pl>

    witam.

    planuje przeprowadzic sie do wroclawia. stad moje pytanie:
    jak wygladaja tam koszty zycia? ile sie placi za wynajem mieszkania powiedzmy
    miedzy 35 a 45 m2. gdzie szukac informacji o mieszkaniach do wynajmu.jakie sa
    koszty komunikacji miejskiej?(bilety miesieczne/jednorazowe)

    drugie pytanie to wysokosc zarobkow. interesuje mnie stanowisko
    projektant/programista java. bede wdzieczy jesli uslysze informacje nt.
    wysokosci zarobkow w tym fachu:)

    z gory dzieki.

  • 2. Data: 2004-02-19 12:28:15
    Temat: Re: zycie we wroclawiu
    Od: " zenek" <z...@g...pl>

    zapomnialem dodac ze chetnie uslysze tez wszelkie porady/ciekawostki dla
    przyjezdnych:)

  • 3. Data: 2004-02-19 12:47:45
    Od: "mangha" <R...@t...pl>

    Użytkownik " zenek" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sa
    > koszty komunikacji miejskiej?(bilety miesieczne/jednorazowe)
    Zadaj to pytanie na pl.regionalne.wroclaw

    --
    mangha

    Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
    It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

  • 4. Data: 2004-02-19 13:22:52
    Od: "Magda" <m...@i...pl>

    > planuje przeprowadzic sie do wroclawia. stad moje pytanie:
    > jak wygladaja tam koszty zycia? ile sie placi za wynajem mieszkania
    powiedzmy
    > miedzy 35 a 45 m2.

    Wiele zalezy od standardu i lokalizacji mieszkania. Przykladowo: za wynajem
    mieszkania w centrum miasta zapłacisz przynajmniej o 50% więcej niż za
    wynajem na obrzezach Wroclawia. Trudno okreslić jakie konkretnie są ceny
    mieszkań, ponieważ są one bardzo zróznicowane. Wiele zależy od tego jak
    trafisz.
    Zdarzają się mieszkania dwupokojowe za 900 zł, jak równiez za 2000 zl. Koszt
    wynajmu "kawalerek" oscyluje w granicach 600-1300 zł.

    >gdzie szukac informacji o mieszkaniach do wynajmu.

    Polecam http://www.stancja.pl/ , wielokrotnie udalo mi sie znaleźć
    mieszkanie korzystając z tego portalu.

    >jakie sa koszty komunikacji miejskiej?(bilety miesieczne/jednorazowe)

    Bilet miesieczny na okaziciela to koszt 78 zl - na wszystkie tramwaje i
    autobusy oprocz pospiesznych. Jednorazowy bilet - 2 zl, tzw. calodzienny
    6,60 (cos okolo, nie pamietam dokladnie ile, ale na pewno ponad 6 zl).

    > drugie pytanie to wysokosc zarobkow. interesuje mnie stanowisko
    > projektant/programista java.

    Początkujący programista 2500 zł netto (z doświadczenia znajomego).
    Wiecej informacji w tym temacie nie posiadam ;)

    Powodzenia,

    Magda

  • 5. Data: 2004-02-23 07:44:35
    Od: "RM" <r...@p...onet.pl>

    > zapomnialem dodac ze chetnie uslysze tez wszelkie porady/ciekawostki dla
    > przyjezdnych:)

    Wynajecie kawalerki - 800-900zł +liczniki. (starndard raczej wysoki -
    świeże, czasami nowo wybudowane, umeblowane - nie rudery).

    Miasto bardzo goscinne, jestesmy zyczliwi dla przyjezdnych (no, moze poza
    kierowcami z warszawy).
    :-) Wieczorami jest co robic...

    No i najładniejsze dziewczyny w całej polsce :-)

    RM

  • 6. Data: 2004-02-23 09:17:51
    Od: "Damian" <c...@...pl>

    Użytkownik "RM" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kierowcami z warszawy).
    > :-) Wieczorami jest co robic...
    >
    > No i najładniejsze dziewczyny w całej polsce :-)

    zgadzam sie w zupelnosci...
    byly kierowca z wawy - samochod wlasnie skradziono ...w wawie

  • 7. Data: 2004-02-23 21:12:45
    Od: s...@o...pl

> [...]
    >
    > drugie pytanie to wysokosc zarobkow. interesuje mnie stanowisko
    > projektant/programista java. bede wdzieczy jesli uslysze informacje nt.

    hehe ja też planuję zamieszkać we Wrocławiu, kocham to miasto! jest cudowne,
    tylko pracy na odległośc nie moge znaleźć:(
    magda