PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile zażądać od przyszłego pracodawcy - Help?!

  • 1. Data: 2004-02-19 09:18:18
    Temat: Ile zażądać od przyszłego pracodawcy - Help?!
    Od: "Tomi" <t...@w...pl>

    Witam!
    Mam do Was pytanie, ile mogę zażądać od przyszłego mojego pracodawcy, aby
    nie odpaść w przedbiegach? Moje dane: mgr inż. elektryk, 7 lat
    doświadczenia, realizacja projektów krajowych i zagranicznych, języki obce:
    angielski i niemiecki.
    Pytam, bo ostatnio byłem na kilku rozmowach o pracę i miałem dziwne
    wrażenie, że jestem za "drogi" - czytaj za dużo zażądałem.
    Tomi.
    P.S. Kogo tak naprawdę szukają pracodawcy? Specjalistów? Czy byle jak
    najtaniej było.

  • 2. Data: 2004-02-19 10:11:12
    Temat: Re: Ile zażądać od przyszłego pracodawcy - Help?!
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    > P.S. Kogo tak naprawdę szukają pracodawcy? Specjalistów? Czy byle jak
    > najtaniej było.

    Od początku świata jest tak samo. Szuka sie najtańszego specjaliste jaki
    bedzie na rynku.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-02-19 10:21:14
    Od: "M.Dembinska" <m...@w...pl>

    Pracodawca bedzie staral sie jak najmniej zaplacic...to oczywiste.
    majac kilkuletnie doswiadczenie radzilabym otworzenie wlasnej
    dzialalnosci gospodarczej.

    pozdrawiam

    Marianna Dembinska

    Ps moja strona : www.puh.dembinska.com

  • 4. Data: 2004-02-19 11:40:00
    Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>

    Użytkownik "Tomi" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tomi.
    > P.S. Kogo tak naprawdę szukają pracodawcy? Specjalistów? Czy byle jak

    Jest różnie, zalezy jaka praca i jakie kwalifikacje potrzebne...
    Jeśli kwalifikacje raczej ogólne, albo specjalistów danej materii wbród, to
    szuka się najtańszego (bo w razie czego łatwo go zastąpić)

    Jeśli natomiast jakaś wąska specjalność, a ludzi znających to jest niewielu,
    lub tez coś wymaga kosztownych i długotrwałych szkoleń (bo nie ma takich
    speców gotowych na rynku), wtedy patrzy się równeiz na perspektywę
    utrzymania danego pracownika i jego motywacje do pracy- i tu wiadomo że np
    młoda mężatka będzie miała mniejsze szanse niż trzydziestokilkuletni facet.
    Cena w sensie płacy może tu być sprawą drugorzedną wobec ryzyka z
    perspektywy pracodawcy dodatkowych znacznych kosztów szkolenia