PracaGrupypl.praca.dyskusje › pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2004-05-13 17:45:16
    Temat: pl.praca.oferowana
    Od: "VND" <v...@o...pl>

    kiedy moderator bedzie aktualizowal liste ogloszen?

    Pzdrw

  • 2. Data: 2004-05-14 06:18:20
    Temat: Re: pl.praca.oferowana
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > kiedy moderator bedzie aktualizowal liste ogloszen?

    Odpowiedz jest prosta ... gdy mu sie zechce.

  • 3. Data: 2004-05-14 09:55:29
    Od: "Mic" <m...@D...org>

    Użytkownik "VND" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kiedy moderator bedzie aktualizowal liste ogloszen?
    brak aktualizacji zaczyna już być irytujący :/

  • 4. Data: 2004-05-14 10:12:03
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Mic napisał(a):

    > brak aktualizacji zaczyna już być irytujący :/

    podyskutowalismy sobie, podyskutowalismy i oczywiscie nic z tego nie
    wyniklo ;-) moze ktos zaproponuje jakies sensowne wyjscie z tej
    sytuacji?

  • 5. Data: 2004-05-14 10:45:10
    Od: "Dariusz Kopciowski" <k...@f...hoga.pl>

    Jedną z propozycji jest stworzenie ogólnodostępnej strony www do podglądu
    listy zakolejkowanych ogłoszeń, oferuje sie za darmo wykonać takowe skrypty
    w (PHP albo ASP - dodatkowo moge poszukać darmowego serwera na którym można)

    Minusem w tym rozwiązaniu jest to że odrzucone ogłoszenia przez moderatora
    mogą wywołac burzę komentarzy i krytyki dlaczego je odrzucono, wg.
    powiedzenia: "Dopóki ktoś wie, że nie wie, pozostaje w bezpiecznym dystansie
    wobec pewnej rzeczywistości"

  • 6. Data: 2004-05-14 10:50:51
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Dariusz Kopciowski napisał(a):

> [...]
    > podglądu listy zakolejkowanych ogłoszeń, oferuje sie za darmo
    > wykonać takowe skrypty w (PHP albo ASP - dodatkowo moge poszukać

    no to jest juz jakis konkret.

> [...]
    > odrzucono, wg. powiedzenia: "Dopóki ktoś wie, że nie wie,
    > pozostaje w bezpiecznym dystansie wobec pewnej rzeczywistości"

    a nie lepiej zrobic wtedy logowanie userow? kazdy sie rejestruje, potem
    loguje i zamieszcza ogloszenia. a tam w profilu cos jak status
    ogloszenia.

    przy czym to zwieksza, ze tak powiem "biurokracje" - trzeba sie
    zarejestrowac, zalogowac... no ale jest to jakies wyjscie z sytuacji.

  • 7. Data: 2004-05-14 11:28:13
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "VND" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > kiedy moderator bedzie aktualizowal liste ogloszen?

    Witam,

    Sadze ze po wejsciu Polski do EU wszystkie ogloszenia ida chyba przez Admina
    z Brukseli :)

    Paranoja wg mnie
    Piotrek

  • 8. Data: 2004-05-14 15:18:52
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > podyskutowalismy sobie, podyskutowalismy i oczywiscie nic z tego nie
    > wyniklo ;-) moze ktos zaproponuje jakies sensowne wyjscie z tej
    > sytuacji?

    Należy rozpocząć kampanię chwalenia moderatorów, która by zrównoważyła
    negatywne opinie, którymi zostali do tej pory bezpodstawnie potraktowani. Po
    tygodniu chwalenia odblokują się i powrócą do moderowania.

  • 9. Data: 2004-05-15 20:27:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 14 May 2004 17:18:52 +0200, "MC" <m...@g...pl> wrote:

    >Należy rozpocząć kampanię chwalenia moderatorów, która by zrównoważyła
    >negatywne opinie, którymi zostali do tej pory bezpodstawnie potraktowani. Po
    >tygodniu chwalenia odblokują się i powrócą do moderowania.
    "Z punktu majac na uwadze, ze ewentualna krytyka moze byc..." :D

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!

  • 10. Data: 2004-05-18 17:41:23
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Kopciowski" <k...@f...hoga.pl> napisał w
    wiadomości news:c8280h$a5l$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    skrypty
    > w (PHP albo ASP - dodatkowo moge poszukać darmowego serwera na którym

    Ja moge zaoferowac serwer...

    Mnie tez to wszystko irytuje... i dyskusje z moderatorem, z ktory z powodu
    jakichs dupereli odrzucil ogloszenie.

    Kania