PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla studenta w Anglii. Na czarno czy legalnie?

  • 1. Data: 2004-05-13 18:34:58
    Temat: Praca dla studenta w Anglii. Na czarno czy legalnie?
    Od: "Grzegorz" <z...@g...pl>

    Jestem studentem i zastanawiam sie nad praca w Anglii. Mam wiec pytanie czy
    lepiej jest pojechac tak o i szukac pracy, czy zalatwiac jakies pozwolenia na
    prace, czy jechac z jakiejs firmy ktora organizuje taka prace??
    Czy jest wogole szansa znalezienia pracy np w Londynie szukajac jej na wlasna
    reke? Czy sa jakies wymogi z racji tego ze jestesmy w unii?