PracaGrupypl.praca.dyskusje › No i czekam

  • 1. Data: 2004-05-13 15:11:24
    Temat: No i czekam
    Od: "Tipesto" <a...@p...onet.pl>

    Czy to dlatego że Pan moderator się zdenerwował naszym zdenerwowaniem, czy z
    innego powodu przez kolejny dzień nic nie trafia na pl.praca.oferowana?
    Może bieeeedny pan moderator został skrzyczany i się obraził? I teraz za karę
    trzeba będzie czekać od 9. maja przez tydzień na kolejne posty, a te pojawią
    się hurtem (300 na raz) i żaden potencjalny pracownik nie dostrzeże mojego
    ogłoszenia w tym natłoku ofert dla nauczycieli i innych specjalistów....
    .... no i teraz pozostał żal do wszystkich którzy skrzyczeli biedneeeego pana
    moderatora. Moderator też ma uczucia! Prawda?

    Tipesto

  • 2. Data: 2004-05-13 16:40:20
    Temat: Re: No i czekam
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Tipesto" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba będzie czekać od 9. maja przez tydzień na kolejne posty, a te pojawią
    [...]

    Trochę przesadasz, ale fakt faktem, że:
    - od dłuższego czasu cisza na liście
    - nie rozumiem, czemu nie może być np.2-3 moderatorów (jak np.na p.s.s.m)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 3. Data: 2004-05-14 08:36:09
    Od: "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com>

    "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote in message

    > Trochę przesadasz, ale fakt faktem, że:
    > - od dłuższego czasu cisza na liście
    > - nie rozumiem, czemu nie może być np.2-3 moderatorów (jak np.na p.s.s.m)

    Ale przeciez jest dwoch... (patrz ostatni post na p.p.o)...
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-14 08:50:55
    Od: "Katalizator" <d...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Cynarski" <c...@b...com> napisał w
    wiadomości news:c820cl$1fkv$1@news2.ipartners.pl...
    > "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> wrote in message

    > Ale przeciez jest dwoch... (patrz ostatni post na p.p.o)...
    > Pozdrawiam

    2 x 0 = 0

    PozdKa

  • 5. Data: 2004-05-14 09:55:41
    Od: Przemek Wrzesiński <p...@n...gazeta.pl>

    Pięknego dnia 13 May 2004 17:11:24 +0200, osobnik ukrywajacy sie pod
    pseudonimem "Tipesto" <a...@p...onet.pl> w wiadomosci

    Czesciowa odpowiedz jest tutaj c7tneo$2tt$...@a...sgh.waw.pl

> [...]
    >ogłoszenia w tym natłoku ofert dla nauczycieli i innych specjalistów....

    Jesli chcesz miec pracownika, ktory nie potrafi znalezc jednej informacji
    wsrod 300 innych to ... ja wspolczuje ;->

    Przemek