1. Data: 2004-05-13 13:53:11
Temat:świadectwo pracy po niemiecku
Od:"Jacek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Jak potraktować świadectwo pracy wystawione przez niemiecką firmę [znaną i
działającą na terenie Polski] ale dotyczące pracy za granicą, oczywiście w
języku niemieckim przedłożone przez nowozatrudnianego pracownika ?
Czy żądać przetłumaczenia na język polski ? czy w ogóle honorować taki
dokument ?
Gdzie szukać odpowiedzi ?
Jacek

2. Data: 2004-05-13 16:30:46
Temat:Re: świadectwo pracy po niemiecku
Od:"523" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zażądać dokumentu po polsku. Inaczej nie uwzględniać w urlopie.
Patrz ustawa o języku polskim. Dodatkowo oststnio zmieniona.

3. Data: 2004-05-14 17:17:28
Od:"Artek" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "523" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zażądać dokumentu po polsku. Inaczej nie uwzględniać w urlopie.
> Patrz ustawa o języku polskim. Dodatkowo oststnio zmieniona.

Ale to jest przecież w języku urzędowym Unii Europejskiej, do której
przecież należymy?

Pozdrawiam,
Artur