PracaGrupypl.praca.dyskusje › Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(

  • 1. Data: 2004-05-13 12:31:05
    Temat: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
    Od: "Gaja" <d...@a...pl>

    Jestem po rozmowie z moim jeszcze-szefem..... koniec......

  • 2. Data: 2004-05-13 13:38:00
    Temat: Re: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
    Od: "Wieslaw Paslawski" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Gaja" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jestem po rozmowie z moim jeszcze-szefem..... koniec......

    koniec... na tym swiat sie nie konczy... moze dopiero zaczyna

    przechodzilem przez to w zeszlym roku... prace zawsze jakas mozna znalezc...
    czeka cie obizenie stopy zyciowej na jakis
    czas.

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 3. Data: 2004-05-13 14:38:20
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    Gaja wrote:
    > Jestem po rozmowie z moim jeszcze-szefem..... koniec......

    Też bym tak chciał. Ostatnio odnoszę wrażenie że dużo trudniej się
    zwolnić niż znaleźć pracę. Patrząc na posty szukających pracy
    podejrzewam że robię ogromny błąd, ale chyba mimo wszystko pójdę w Twoje
    ślady, tyle że dobrowolnie, jak tylko zwalczę sprzeciw pracodawcy.

    --
    Krzysztof

  • 4. Data: 2004-05-13 16:45:39
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Thu, 13 May 2004 14:31:05 +0200, Gaja wrote:

    > Jestem po rozmowie z moim jeszcze-szefem..... koniec......

    No ale co Bóg ma z tym wspólnego... ? :)

    --
    Pozdrawia m.

  • 5. Data: 2004-05-13 18:22:01
    Temat: Odp: Boze, wlasnie zostalam bezrobotna :(
    Od: "Gaja" <d...@a...pl>

    Użytkownik misman <m...@r...NIESPAM.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:p...@r...NIESPAM.p
    l...

    > No ale co Bóg ma z tym wspólnego... ? :)

    Jeszcze nie wiem....:) ale mawiaja, ze wiara daje iluzje sily i podnosi na
    duchu....
    A mnie wlasnie tego w tej chwili bardzo potrzeba.... oprocz pracy oczywiscie
    :)

    Pozdrawiam
    D.

  • 6. Data: 2004-05-13 18:32:32
    Od: "Gaja" <d...@a...pl>

    Użytkownik asmodeush <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c801cq$pko$...@n...onet.pl...

> [...]
    > podejrzewam że robię ogromny błąd, ale chyba mimo wszystko pójdę w Twoje
    > ślady, tyle że dobrowolnie, jak tylko zwalczę sprzeciw pracodawcy.

    Odwazna decyzja :) Szczegolnie teraz, kiedy wszystko w naszym uroczym kraju
    wydaje sie stac na glowie, a w zwiazku z tym i perspektywa naszej
    przyszlosci nie napawa optymizmem. U mnie emocje zwiazane z pelnieniem nowej
    roli spolecznej juz troche opadly i doszlam do wniosku, ze miesiac lub dwa
    "wakacji" nie zaszkodzi, zwlaszcza, ze sesja tuz tuz.... A dopiero potem
    szukanie pracy.
    Tobie rowniez zycze owocnych poszukiwan :)

    Pozdrawiam
    D.

  • 7. Data: 2004-05-13 19:12:07
    Od: b...@a...pl

> [...]
    > duchu....
    > A mnie wlasnie tego w tej chwili bardzo potrzeba.... oprocz pracy oczywiscie

    A ja nie pracuję od początku kwietnia... Musiałam wrócić do rodziców i dostaję
    już świra. :(
    Też jestem w dołku. Razem raźniej :)
    BJ

  • 8. Data: 2004-05-13 20:04:16
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    wiesz co, urlopik to sobie zrob, ale moze od razu rozeslij swoje resume ,
    gdzie uwazasz za stosowne...
    W dzisiajszej rzeczywistosci lepiej nie czekac, zaraz nowi absolwenci
    szkol sie pojawia i bedzie jeszcze wiecej szukajacych pracy....

    pozdrawiam i zycze powodzenia i pogody ducha
    Ewa (Krakow)

    *to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

  • 9. Data: 2004-05-13 21:06:09
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Thu, 13 May 2004 21:12:07 +0200, bjagaWYTNIJTO wrote:

    > A ja nie pracuję od początku kwietnia... Musiałam wrócić do rodziców i dostaję
    > już świra. :(
    > Też jestem w dołku. Razem raźniej :)

    Ja też nie pracowałem, musiałem wrócić do rodziców - ale zaczynam
    się (chyba) odbijać, tak więc najgorzej nie będzie ;)

    --
    Pozdrawia m.

  • 10. Data: 2004-05-14 14:23:54
    Od: "Magik" <h...@t...pl>

    ja tydzien temu dowiedzialem sie od kierownika,ze z koncem czerwca nie
    zostanie przedłuzona mi umowa

    witaj w klubie !