PracaGrupypl.praca.dyskusje › od 2007 lepperowka 800zl brutto?

  • 41. Data: 2006-10-28 13:16:30
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    yamma wrote:

> [...]
    > wiadomości news:ehv7ff$1gl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja chcę zmienić temat??? Po czym to wywnioskowałeś? To raczej ty
    > chciałeś uciąć dyskusję twierdząc, że "PiS nie poprze tego pomysłu", bo
    > tak powiedział Kaczyński. Ja tylko nieśmiało przypominam, że Kaczyński
    > twierdził, że "już nigdy nie będzie prowadził rozmów z takimi ludźmi" a
    > 2 tygodnie później zawiązał z nimi koalicję. Jak już wiele razy
    > udowodnił jego zapewnienia są niewiele warte, więc warto dyskutować o
    > każdym pomyśle koalicjantów.

    > Skoro cię nudzi, to po co się wypowiadasz?

    Nudzi mnie tak samo, jak nudzi mnei cała demokracja. Demokracja polega
    na tym, że kto ładniej ściemnia ten wygrywa, stąd właśnie postępująca
    degeneracja w krajach demokratycznych. Nie interesują mnie łgarstwa
    władzy, bo są to po prostu kolejne łgarstwa, jakich już było wiele i
    jakich jeszcze będzie wiele. Natomiast jak już pisać, to dokłądnie. Tego
    dotyczyła moja uwaga. Póki co PiS nie poparł tego pomysłu i tego się
    trzymajmy.

    EOT, bo nie lubię "dyskusji" z antypisowskimi histeryczkami

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,

  • 42. Data: 2006-10-28 14:53:18
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Fri, 27 Oct 2006 21:39:09 +0200, futszaK napisał(a):

    > nie rozumiem, jak to podwyżka podatków, z 1150zł zostanie 699zł,
    > pracodawca nie bedzie kombinował bo nic nie będzie płacił, to gdzie
    > brakujące 451zł ???

    u pracownika. Pracownik powinien dostac 1150 zl i z tego sam placic na OFE
    i podatki

  • 43. Data: 2006-10-28 16:38:07
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 16:53:18 +0200, the_foe napisał(a):

    > u pracownika. Pracownik powinien dostac 1150 zl i z tego sam placic na OFE
    > i podatki

    wisz, problem (dla fiskusa i ZUSu) w tym, że kombinatorstwo by się
    przeniosło z pracodawców na pracowników, a tych jest więcej więc ich
    kontrolowanie wymagałoby zwiększenia ilości kontrolerów nie mówiąc o
    tym że w przypadku firmy łatwiejsze jest ściągania ewentualnych kar za
    niepłacenie podatków (bo firma ma jakiś majątek), zaś w przypadku
    osoby fizycznej będzie to utrudnione bo
    "nic nie mam i co mi zrobicie, wynieście szafe"

  • 44. Data: 2006-10-28 17:44:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    robbi napisał(a):

    > Mieszkania nie lapia sie pod dobra Giffena.

    Z tym nie dyskutuję. Zwracam tylko uwagę, że za wyższe pensje w budownictwie
    to zapłacił klient, a nie firmy budowlane.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2006-10-28 19:11:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 17:44:20 +0000, Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Z tym nie dyskutuję. Zwracam tylko uwagę, że za wyższe pensje w budownictwie
    > to zapłacił klient, a nie firmy budowlane.

    za chwile za wyższe pensje w innych działach będzie płacił klient, bo
    na kolei zacznie (a właściwie to już zaczyna brakować) maszynistów i
    płace pójdą do góry (a potem ceny usług), potem kolejne działy aż w
    końcu wszędzie ceny dostosują się do wyższych płac i wrócimy do
    punktu wyjścia z jedną różnicą że euro w stosunku do złotego nie
    zdrożeje i to nam wyjdzie na plus

    ciekawe czy tytułowa lepperówka będzie rewaloryzowana również, czy
    też pozostanie na poziomie 800zł a warta obecne 300zł
    jeśli nawet to i tak lepper powie że spełnił obietnice

  • 46. Data: 2006-10-29 07:15:44
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Piotr Hosowicz [Fri, 27 Oct 2006 18:30:02 +0200]:

    > tak mówił Kaczyński, tylko nie pamiętam który.

    Tego... A to robi jakąś różnicę?...

    Kira (zaciekawiona)

    --
    /(o\ http://kira.kameleon.net.pl :: http://cyber-girl.net
    \o)/ :: GG 1565217 :: I am what I am, I do what I want ::

  • 47. Data: 2006-10-29 08:36:10
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Piotr Hosowicz napisał:

    > Zgodnie z tym, co pisały merdia niedawno PiS nie poprze tego pomysłu,
    > tak mówił Kaczyński, tylko nie pamiętam który.

    Kaczynski (jeden i drugi) juz duzo rzeczy mowil...

    > Tak więc pierdolisz
    > głupoty typowe dla antypisowskich głąbów z pianą na pysku.

    Wlasnie dokladnie tak wyobrazalem sobie popierajacych pis.

  • 48. Data: 2006-10-29 11:02:01
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    Kira wrote:
    > Re to: Piotr Hosowicz [Fri, 27 Oct 2006 18:30:02 +0200]:

    > Tego... A to robi jakąś różnicę?...

    Nie wiem. Komu robi temu robi, komu nie robi temu nie robi. W sumie mało
    ważne.

    --
    Wielbłąd (rz.): koń zaprojektowany przez komisję.

  • 49. Data: 2006-10-29 11:06:37
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    o`rety wrote:

    > Wlasnie dokladnie tak wyobrazalem sobie popierajacych pis.

    1. Póki co to od poprzedniej kampanii wyborczej włącznie nieustająco
    pianę na pysku mają zwolennicy PO, co jest jeszcze zwielokrontione
    poparciem merdiów sterowanych przez razwiedkę. Ostatnio Tusio zabłysnął
    stwierdzeniem, że Kaczyńscy tak zniechęcili ludzi do siebie i do
    polityki, że ludzie nie pójdą głosować. :-D Buahaha ... Widać Tusiowi
    się pali pod dupą i już kompletnie mu się musk zagotował pod berecikiem.
    Nie dziwota, ostatnio razwiedka ustamy Olechwoskiego dała sygnał, że jak
    tak dalej pójdzie to trzeba będzie nową ekspozytu... znaczy partię
    zamiast PO zmontować.

    2. Wisi mi jak kilo kitu co tam sobie wyobrażasz. Idź już sobie.

  • 50. Data: 2006-10-29 11:11:04
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    o`rety wrote:

    > Kaczynski (jeden i drugi) juz duzo rzeczy mowil...

    Pfff ... też mi argument. Podobnie jak reszta politykierów. Tak wygląda
    demokracja. Nie mój cyrk, nie moje małpy.

> [...]

    stwierdzeniem, że Kaczyńscy tak zniechęcili ludzi do siebie i do
    polityki, że ludzie nie pójdą głosować. :-D Buahaha ... Widać Tusiowi
    się pali pod dupą i z nerf już kompletnie mu się musk zagotował pod