PracaGrupypl.praca.dyskusjeod 2007 lepperowka 800zl brutto? › Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    From: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Date: Sun, 29 Oct 2006 12:11:04 +0100

    o`rety wrote:

    > Kaczynski (jeden i drugi) juz duzo rzeczy mowil...

    Pfff ... też mi argument. Podobnie jak reszta politykierów. Tak wygląda
    demokracja. Nie mój cyrk, nie moje małpy.

    > Wlasnie dokladnie tak wyobrazalem sobie popierajacych pis.

    1. Póki co to od poprzedniej kampanii wyborczej włącznie nieustająco
    pianę na pysku mają zwolennicy PO, co jest jeszcze zwielokrontione
    poparciem merdiów sterowanych przez razwiedkę. Ostatnio Tusio zabłysnął
    stwierdzeniem, że Kaczyńscy tak zniechęcili ludzi do siebie i do
    polityki, że ludzie nie pójdą głosować. :-D Buahaha ... Widać Tusiowi
    się pali pod dupą i z nerf już kompletnie mu się musk zagotował pod
    berecikiem. Nie dziwota, ostatnio razwiedka ustamy Olechwoskiego dała
    sygnał, że jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie nową ekspozytu...
    znaczy partię zamiast PO zmontować.

    2. Wisi mi jak kilo kitu co tam sobie wyobrażasz. Idź już sobie.

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,