PracaGrupypl.praca.dyskusje › od 2007 lepperowka 800zl brutto?

  • 51. Data: 2006-10-29 18:15:14
    Temat: Re: od 2007 lepperowka 800zl brutto?
    Od: "-{ Andrzej }-" <a...@n...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości
    news:ehs7n5$2dfn$1@news2.ipartners.pl...

    > jest trzecie wyjscie : podwyżka,
    > ale nieoficjalna. Kasa "dodatkowa" prosto do rączki, choć na umowie
    > wciąż 899 brutto.
    >

    > --
    > czarny
    > .:: www.czarnobiale.pl ::.
    > .:: Fotografia ślubna | Monochromatyczna | Retro ::.

    Kasa "dodatkowa" prosto do ręki istnieje prawie w każdej firmie prywatnej.
    Przecież połowa pracowników firm prywatnych pracuje na pół-czarno.

  • 52. Data: 2006-10-29 18:47:55
    Od: the_foe <t...@W...pl>

    Dnia Sat, 28 Oct 2006 18:38:07 +0200, futszaK napisał(a):

    > wisz, problem (dla fiskusa i ZUSu) w tym, że kombinatorstwo by się
    > przeniosło z pracodawców na pracowników, a tych jest więcej więc ich
    > kontrolowanie wymagałoby zwiększenia ilości kontrolerów nie mówiąc o
    > tym że w przypadku firmy łatwiejsze jest ściągania ewentualnych kar za
    > niepłacenie podatków (bo firma ma jakiś majątek), zaś w przypadku
    > osoby fizycznej będzie to utrudnione bo
    > "nic nie mam i co mi zrobicie, wynieście szafe"

    fizycznie pracownik nie widzialby tej forsy, tak jak teraz zalicznki na
    podatek pzrekazywalby pracodawca, a jak nie zplaci sobie na OFE to jzu jego
    problem.

  • 53. Data: 2006-10-29 20:55:58
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Piotr Hosowicz napisał:

    > 1. Póki co to od poprzedniej kampanii wyborczej włącznie nieustająco
    > pianę na pysku mają zwolennicy PO, co jest jeszcze zwielokrontione
    > poparciem merdiów sterowanych przez razwiedkę. Ostatnio Tusio zabłysnął
    > stwierdzeniem, że Kaczyńscy tak zniechęcili ludzi do siebie i do
    > polityki, że ludzie nie pójdą głosować. :-D Buahaha ... Widać Tusiowi
    > się pali pod dupą i z nerf już kompletnie mu się musk zagotował pod
    > berecikiem. Nie dziwota, ostatnio razwiedka ustamy Olechwoskiego dała
    > sygnał, że jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie nową ekspozytu...
> [...]

    ja ci mowie ze gowno ci wisi u nosa, a ty mowisz, ze jutro moze byc
    ladna pogoda i tusk wygra wybory.

    > 2. Wisi mi jak kilo kitu co tam sobie wyobrażasz. Idź już sobie.

    i vive versa.

    i kto tu toczy piane?

  • 54. Data: 2006-10-30 16:40:57
    Od: Piotr Hosowicz <a...@o...pl>

    o`rety wrote:

    > ja ci mowie ze gowno ci wisi u nosa, a ty mowisz, ze jutro moze byc
    > ladna pogoda i tusk wygra wybory.

    Mhm. Wszystko się zgadza. Gówno widzisz, gówno rozumiesz ...

    > i vive versa.

    ... co mi również wisi jak kilo kitu.

    > i kto tu toczy piane?

    Ty, przecież to jasne, gównojadzie.

    --
    Miss World 2006: Jestem szczęśliwa, że mogę wspaniale uczestniczyć w
    przeżyciu najpiękniejszych kobiet tutaj w Warszawie, gdzie Jan Paweł II,