PracaGrupypl.praca.dyskusje › moje cholerna bezrobocie!!!

  • 11. Data: 2005-09-22 10:24:43
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dgu0cb$ktp$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > I każdy z Was kozysta z usług masażysty,

    jeszcze nie, ale poważnie się nad tym zastanawiam. Przed komputerem siędzę 8
    godzin w pracy i minimum 3-4 w domu. I kręgosłup mi powoli wysiada, stąd
    moja sugestia żeby zająć się tą działką. Wśród znajomych jest takich osób
    więcej.
    Raz się załapałam na masaż pleców wykonany przez ludzia który miał o tym
    pojęcie i różnica między domowym rozmasowaniem kręgosłupa jest gigantyczna
    ;)

    pozdr
    Asiek

  • 12. Data: 2005-09-22 10:31:57
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    Jest jeszcze jedna rzecz, której się obawiam.
    Bedzie troszkę o mnie: dziewczyna, lat 24, wysoka bo 177cm, 60kg kochanego
    ciała, włosy blond (jak najbardzoej naturalne), długie sięgające tej częście
    ciała, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę, inteligentne okularki na
    nosie; stanowisko masażysty, masażyski dokładnie.. no nie wiem, świetny
    pretekst do podtekstów ;/

    No ale dobrze, powiedzmy, że ta sprawa się nie liczy.. przyzbnam się, że
    zagadnienia inwestycyjne, zakładnanie własnych interesów, formalności i tego
    typu sprawy potrzebne są mi obce.. no co, mnie bardziej anatomia pociągała
    niżeli sprawy papierkowe..
    Od czego zacząć?
    Czy np. tak jak mi radziecie (wielkie Wam dzięki), uderzyć w jakąś firmę
    listownie, osobiście, ulotkami czy jakiś tam jeszcze sposób.
    W jaki sposób kurcze pieczone to rozegrać?
    Rejestrować taką działalność jako co?
    Czy w ogóle rejestrować?

    Ja się chyba pochlastam :(

  • 13. Data: 2005-09-22 10:34:18
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    Użytkownik "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl> napisał w wiadomości

    > jeszcze nie, ale poważnie się nad tym zastanawiam. Przed komputerem siędzę
    8

    i z rozpędu odpisałam też pod wątkiem Joli, ale mam nadzieję że nie
    zamieszałam za bardzo ;)

    A.

  • 14. Data: 2005-09-22 10:34:54
    Od: Lia <L...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-09-22 12:31:57 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Zoka* skreślił te oto słowa:

> [...]
    > listownie, osobiście, ulotkami czy jakiś tam jeszcze sposób.
    > W jaki sposób kurcze pieczone to rozegrać?

    W Urzedzie Pracy powinni być[1] do dyspozycji bezrobotnych specjaliści,
    którzy dokładnie wyjasniają jak założyc działalność. Pózniej równiez
    pomagają przy jakiś konkretnych problemach papierkowych.

    [1] W Poznaniu są, więc mozliwe że to ogólnopolski standard.
    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

    *psy mają właścicieli, koty mają służących*

  • 15. Data: 2005-09-22 10:41:29
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

> [...]
    >
    > pozdr
    > Asiek
    >
    > No właśnie o to się pytam, skoro masz to za free to dlaczego nie
    kożystasz?
    I jeśli możesz zdardzić tajemnicę na jakiej zasadzie ten co "magiczne ręce
    posiada" z szefa pieniążki ściąga?
    zależnie od ilości interesantów?

  • 16. Data: 2005-09-22 10:52:14
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgu153$nb9$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Zoka napisał(a):

> [...]
    > ciała, gdzie plecy tracą swoją szlachetną nazwę, inteligentne okularki na
    > nosie; stanowisko masażysty, masażyski dokładnie.. no nie wiem, świetny

    No jak komuś sie masaż z jednym kojarzy to pewnie, że będzie. To tak jak
    niektórym się dziwnie kojarzy, jak mówie, że najlepszy masaż mi zrobił
    facet. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 17. Data: 2005-09-22 10:57:38
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    > No jak komuś sie masaż z jednym kojarzy to pewnie, że będzie. To tak jak
    > niektórym się dziwnie kojarzy, jak mówie, że najlepszy masaż mi zrobił
    > facet. :)
    >
    > Pozdr,

    Facet ma siłę w łapacgh i to nie ma co ukrywać :)
    a w masażu chodzi o to, żeby poczuć.
    moi pacjenci mówili, że masażysta robi im dobrze :)
    a co lepsze, większośc to były stare babcie.

  • 18. Data: 2005-09-22 10:59:49
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zoka <f...@o...pl> napisał(a):

    > Ale na jakiej zasadzie on przyjeżdża?
    > Z własnym tzw.podręcznym gabinetem.. stołem pod pachą :)
    > Czy pracodawca zadbał też i o taki kącik, bo to już byłby luks?

    Pan Irek przywozi własny składany stół.

    > I każdy z Was kozysta z usług masażysty, bo pracodawca odpala mu tam z góry
    > ustaloną stawkę?

    Wszyscy chętni (są obostrzenia typu osoby na okresie próbnym nie, ale to
    akurat nieistotne), płaci za to pracodawca, czy rozlicza się ryczałtem,
    godzinowo czy od sztuki, nie wnikam.

    --
    JoP

  • 19. Data: 2005-09-22 10:59:57
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgu2km$o8r$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Zoka napisał(a):

    > Facet ma siłę w łapacgh i to nie ma co ukrywać :)
    > a w masażu chodzi o to, żeby poczuć.
    > moi pacjenci mówili, że masażysta robi im dobrze :)
    > a co lepsze, większośc to były stare babcie.

    Dokładnie z tego powodu. Bo trochę tłuszczu mam prz który trzeba się
    przebić. :)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 20. Data: 2005-09-22 11:03:45
    Od: "Immona" <m...@s...pl>

    > kożystasz?
    > I jeśli możesz zdardzić tajemnicę na jakiej zasadzie ten co "magiczne
    > ręce
    > posiada" z szefa pieniążki ściąga?
    > zależnie od ilości interesantów?

    Napisz, skad jestes. Pierwsi klienci moga sie znalezc wrecz na grupie.

    Ja czasem jezdze do masazystki mieszkajacej 20 km pod Wroclawiem. Bierze
    40-50 zl za pol godziny i moze olac sobie lokalizacje, bo ludzie i tak do
    niej przyjezdzaja z miasta, a ona ma mily domek na spokojnej wsi. Wprawdzie
    rzadko jezdze, ale ona ma wiele takich osob. Tylko, ze to jest nieco
    hardcorowy typ masazu.

    Mysle, ze w firmach bylby popyt na rozmasowanie barkow w pozycji siedzacej,
    bez koniecznosci stolu do polozenia sie. Wiem, jak dobrze moze zrobic taki
    umiejetnie wykonany, 10-minutowy masaz. To uzaleznia, ludzie jak sie
    przyzwyczaja, to juz beda na stale chcieli i rozreklamuja. Mozesz sie tez
    podczepic pod jakis gabinet kosmetyczny proponujac im, zeby poszerzyli swoja
    oferte o masaze.

    Podtekstow sie nie boj, jesli prawidlowo sformulujesz oferte na www/ulotce,
    to nie masz sie czego obawiac.

    I.