PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa-zlecenie objeta ubezpieczeniem: ile odetną?

  • 1. Data: 2005-09-22 07:22:29
    Temat: Umowa-zlecenie objeta ubezpieczeniem: ile odetną?
    Od: "Bogus1983 _" <b...@N...gazeta.pl>

    Ile zabierane jest tytułem podatków i innych ubezpieczeń przy umowie-
    zleceinia objętej ubezpieczeniem społecznym?
    Dzięki za info i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-09-22 12:34:26
    Od: Mo <l...@w...pl>

    Ktoś (Bogus1983 _, a któżby! ;-) ) wyklepał:
    > Ile zabierane jest tytułem podatków i innych ubezpieczeń przy umowie-
    > zleceinia objętej ubezpieczeniem społecznym?
    > Dzięki za info i pozdrawiam

    http://praca.onet.pl/2,kalkulator.html

    Pozdrawiam
    M.
    --
    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)