PracaGrupypl.praca.dyskusje › moje cholerna bezrobocie!!!

  • 21. Data: 2005-09-22 11:30:18
    Temat: Re: moje cholerna bezrobocie!!!
    Od: "Zoka" <f...@o...pl>

    > Napisz, skad jestes. Pierwsi klienci moga sie znalezc wrecz na grupie.

    Z Zabrza jestem.. pozornie dużego miasta :)

  • 22. Data: 2005-09-22 12:06:21
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Zoka" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Z Zabrza jestem.. pozornie dużego miasta :)

    To rynek masz spory /Śląsk/ ;)
    Ale chyba Kraków lub Warszawka byłyby lepsze.

  • 23. Data: 2005-09-22 12:10:04
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Zoka napisał(a):

    > Z Zabrza jestem.. pozornie dużego miasta :)

    Z moich obserwacji wynika jasno, ze zdecydowana wiekszosc ludzi, ktorzy
    pracuja za kolkiem, np. przedstawicieli handlowych, kierowców,
    czy innych ktorzy duzo jezdza samochodem, ma problemy z kregoslupem.
    Chetnie korzystaja z masazu. Takich firm na Slasku macie pełno przeciez...
    Dotrzyj do tych ludzi, jestem pewien, ze znajda sie chetni.

    --
    http://www.ef2.prv.pl
    fotografia ślubna | monochromatyczna | retro

  • 24. Data: 2005-09-22 12:14:29
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chetnie korzystaja z masazu. Takich firm na Slasku macie pełno przeciez...
    > Dotrzyj do tych ludzi, jestem pewien, ze znajda sie chetni.

    Najpewniej do nich dotrze jak stanie z plakatem "masaż" na poboczu przy
    wyjeździe z Gliwic na Wrocław... ;P

  • 25. Data: 2005-09-22 13:19:02
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    popieram przedmówców, to, że nie możesz znaleźć pracy wcale nie oznacza, że
    ludzie nie potrzebują twoich umiejętności, mi by sie np teraz przydał masaż

    sama musisz do klientów dotrzeć

    powodzenia i wytrwałości

  • 26. Data: 2005-09-22 13:23:54
    Od: "Asia Witek" <a...@b...bcx.pl>

    > kożystasz?

    ehh, no napisałam że źle mi się odpowiedziało, tzn w złym miejscu się
    wpakowałam z odpowiedzią ;)

    Za free skorzystałabym tym bardziej ;)

    pozdr
    Asia

  • 27. Data: 2005-09-22 14:05:26
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    "Tego się boję, bo nie przelewa mi się na tyle, żeby móc zaryzykować."

    kto nie ryzykuje ten nie ma

  • 28. Data: 2005-09-22 17:10:54
    Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org>

    Pewnego dnia, a było to Thu, 22 Sep 2005 12:18:57 +0200, przyszła do mnie
    wiadomość z adresu <f...@o...pl> i powiedziała:

    > I każdy z Was kozysta z usług masażysty, bo pracodawca odpala mu tam z góry
    > ustaloną stawkę?

    Ja bym chętnie skorzystała, gdyby przyjeżdżał do mnie (do pracy bądź do
    domu) raz w tygodniu. Lepsza połowa też.

    Zuzanka (Poznań ;->)

    *:.
    Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

  • 29. Data: 2005-09-22 17:50:30
    Od: "Adam" <...@...pl>

    >no cóz, każdy
    > rządał godziwej obsługi, bo zostawiał tam całe 20 zł,.. buahahah świent
    > dowcip.
    > No ale ludziom się wydaje, że za 20 zł, mogą wejść obsłudze na głowę.

    Czytajac cos takiego nnie dziwie sie wcale, a wcale ze nie mozesz pracy
    znalezc..
    Ja z takim podejsciem napewno bym cie nie zatrudnil..

    Adam

  • 30. Data: 2005-09-22 18:29:41
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 12:08:11 +0200, Sky napisał(a):

    > I załóż własną działalność gosp.
    > Teraz składka zusu dla nowych "działaczy" wynosi coś 200-300zł/mies.

    Przy okazji mała uwaga (mało ludzi o tym wie) korzystając z tej "promocji"
    po roku prowadzenia działalności i opłacania obniżonych składek nie
    nabędzie się prawa do zasiłku dla osób bezrobotnych.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl